  • 61. Data: 2003-05-02 13:56:28
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: n...@i...pl

    > Czy można nadać/dodać dorosłemu imię nietypowe?
    > Jeżeli tak -- to w jaki sposób do tego podejść? :)

    Zmiana imienia osoby dorosłej:

    www.google.com ---> "zmiana imienia" ----> SZUKAJ ----> rezultat.
    Zajęło mi to 5 minut, bez kilkudnowego tokowania na grupie dyskusyjnej. (nie
    trzeba wiedzieć wszystkiego, wystarczy umieć szukać informacji - niekoniecznie
    sposobem wymagającym najmniejszego wysiłku)

    Cytat:
    "Musisz wiedzieć iż zmiana imienia może nastąpić tylko z ważnych przyczyn w
    szczególności gdy:

    Wnioskodawca nosi imię ośmieszające albo nie licujące z godnością człowieka lub
    o brzmieniu niepolskim

    Wnioskodawca pragnie zmienić imię wpisane w akcie urodzenia na imię, którego od
    lat używa."

    IMHO Twoja argumentacja może ICH nie przekonać, ale może Ci się uda (np. przy
    odwołaniu)

    Nika

  • 62. Data: 2003-05-02 14:18:12
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    n...@i...pl

    > Wnioskodawca pragnie zmienić imię wpisane
    > w akcie urodzenia na imię, którego od lat używa."

    Ciekawe od ilu lat? :)
    Dokładniej -- to zależy mi na dodaniu tego imienia,
    więc nie jest to dokładna odpowiedź, ale mocniej :)
    związana z tematem, niż (na przykład) walenie w ten
    głupi łeb... :) Poza tym to imię (które chce dodać)
    nie jest imieniem typowym. :)

    Dziękuję. :)

    E. :)

  • 63. Data: 2003-05-02 20:00:47
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Czy można nadać dziecku imię nietypowe?
    > Czy można nadać/dodać dorosłemu imię nietypowe?
    > Jeżeli tak -- to w jaki sposób do tego podejść? :)

    Poczytaj tu:
    <http://www.kki.net.pl/~mirnal/RJPoiczer.htm>

    Wklep też do google "nadanie imienia dziecku" i poszperaj :-)

  • 64. Data: 2003-05-02 20:02:52
    Temat: Link może tak
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    http://www.kki.net.pl/~mirnal/RJPoiczer.htm

  • 65. Data: 2003-05-03 03:40:05
    Temat: Re: OT Nietypowe imię.
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> niebacznie
    popelnil news:b8tpr9$3sd$1@flis.man.torun.pl:

    Zaznaczam że OT! żeby nie było.
    P.Grażynie dałeś się podpuścić jako dzięcię we mgle.
    Tu przeprosiny za wcięcie się w Waszą konwersację.

    A chociaż z rzadka się udzielam na tej grupie, raczej ograniczam się
    do lurkowania, za impertynencję (wypowiedzi Twoje nie pozwalają
    złożyć tego na karb niedoświadczenia) uznaję Twoje oczekiwania
    graniczące z roszczeniem uzyskania odpowiedzi.
    Wiesz przecież, że news tak naprawdę dają, a i to nie do końca
    wszędzie, zawsze i każdemu, prawo do wysyłania postów.
    To, że pewne pytania na tej liście zamiast odpowiedzi merytortcznych,
    wywołują lawinę mundrych "porad życiowych" połączonych z niezwykle
    dogłębną, a rzec by można pod-denną, analizą poziomu umysłowego,
    wykształcenia, skłonności seksualnych przodków itd. pytającego
    - to już przypadłośc nie tylko psp.
    Oszczędziłbyś i sobie, i nam najdłuższego wątku w najdłuższym
    łikędzie Europy gdybyś zastosował się do rad na www.bzdzine.org i
    nieco poczytał archiwum. I odpowiednio potraktowal tego typu
    wypowiedzi.

    pozdrawiam sedecznie

    --
    pozdro
    poreba

  • 66. Data: 2003-05-03 10:16:55
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    poreba d...@p...com

    [..]

    > poreba

    Ciekawe kto mi teraz te brednie przetłumaczy na polski? ;)
    Na szczęście na swoje pytania otrzymałem odpowiedzi.

    E.

  • 67. Data: 2003-05-04 22:00:09
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:b904vo$688$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    >
    > Ciekawe kto mi teraz te brednie przetłumaczy na polski? ;)
    > Na szczęście na swoje pytania otrzymałem odpowiedzi.

    Leszku, a Ty znowu ... Szkoda, a juz wierzylam, ze cos zrozumiales z naszej
    rozmowy.

    Pzdr
    grazyna

  • 68. Data: 2003-05-04 22:45:38
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Grazyna g...@w...pl

    > Leszku, a Ty znowu ... Szkoda, a juz
    > wierzylam, ze cos zrozumiales z naszej
    > rozmowy.

    Ciebie rozumiem bez problemów i tłumaczy/a. :)

    Natomiast Poręby -- nie rozumiem.
    Przypomnę może kilka faktów:
    -- impertynencją (wg niego) jest zapytanie na tej grupie
    o to, co uczynić, aby nadać/dodać nietypowe imię
    -- impertynencją nie jest używanie słów typu 'ch...'
    -- zadanie takowych pytań graniczy z roszczeniem

    (dobrze, że nie z terroryzmem)

    Ponadto mądre_inaczej stwierdzenie:

> [...]
    > poziomu umysłowego, wykształcenia, skłonności seksualnych
    > przodków itd. pytającego - to już przypadłośc nie tylko psp.

    i skomplikowane konstrukcje dań złożonych pozostają bez zrozumienia...

    E.