  • 21. Data: 2003-11-03 17:24:16
    Temat: Re: Myszka Logitech, OEM + wada i brak instrukcji
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-03 12:04 TomeG napisał(a):

    >Sprawdzalem, czysto, i podkladka, i kartka, i biurko - wszystko jest czyste.

    Może jakiegoś styku gdzieś nie ma? Może wtyczka nie siedzi w gniazdku?
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 22. Data: 2003-11-03 17:25:21
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-03 12:31 Robcio napisał(a):

    >???????????
    >JA JESZCZE NIE WIDZIALEM MYSZY OPTYCZNEJ KTORA BY TAK NIE ROBILA.. TO
    >NORMALNE....

    To ciekawe, ja mam taką i nigdy mi się nie zdarzyło (a używam takich
    myszek Logitecha juz prawie dwa lata i intensywnie je eksploatuję)
    - Szwejk

  • 23. Data: 2003-11-03 22:37:10
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >Po za tym myszy radiowe to bardziej gadget i zabawka niz narzedzie... a fe
    >... nie znam kogos kto bylby zadowolony ;)))))) no chyba ze chcesz
    >zaszpanowac przed kumplami (to zalezy ile masz lat)

    Dlaczego? Mam mysze+klawiature radiowe (Logitecha i A4).
    Co prawda mysze kulkowe (nie optyczne), ale oba zestawy dzialaja
    idealnie. Fakt - uzywalem 2 tygodnie myszy optycznej i potwierdzam
    ze to zabawka.

    --
    Jerry

  • 24. Data: 2003-11-04 06:54:06
    Temat: Re: [OT] Myszka Logitech, OEM + wada i brak instrukcji
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > Co prawda mysze kulkowe (nie optyczne), ale oba zestawy dzialaja
    > idealnie. Fakt - uzywalem 2 tygodnie myszy optycznej i potwierdzam

    No, widzę, że powstaje nowa szkoła ortodoksji - oprócz pracy w trybie
    znakowym teraz rówwnież "cool" będzie uzywanie myszy z kulką!
    Yes, sir - wireless tylko dla mięczaków, prawdziwy twardziel ma wszystko
    na kablu.

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 25. Data: 2003-11-04 08:32:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znakowym teraz rówwnież "cool" będzie uzywanie myszy z kulką!
    > Yes, sir - wireless tylko dla mięczaków, prawdziwy twardziel ma wszystko

    Precz z internetem! Przez niego włażą wirusy na dyska;))

    Pozdr
    Leszek

  • 26. Data: 2003-11-04 08:44:23
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >Yes, sir - wireless tylko dla mięczaków, prawdziwy twardziel ma wszystko
    >na kablu.

    :-)))

    Wiesz... z racji zawodu mam i tak platanine kabli na biurku - a przy
    radiowej moglem sie pozbyc chociaz dwoch...

    --
    Jerry

  • 27. Data: 2003-11-04 09:25:22
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > :-)))
    >
    > Wiesz... z racji zawodu mam i tak platanine kabli na biurku - a przy
    > radiowej moglem sie pozbyc chociaz dwoch...

    Jak już tak całkiem OT (mam nadzieję, że mnie nie pogonią) to na
    resetowanie routera LG od Neostrady pomogło obłożenie go stosem płyt CD.
    Tło elektromagnetyczne to mam chyba takie w pokoju, że żarówka z
    podłaczonym drutem zacznie świecić:-)

    Pzdr: Catbert, EHRM