    From: "No Name" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Date: Thu, 12 Feb 2009 00:51:56 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > No to zdecyduj się, opiera się na regulaminie czy na "widzimisie" pani z
    > dziekanatu?

    OK, jestem w stanie zrozumieć, że niektórym trzeba łopatologicznie:
    1. Nie wiem na czym się opiera, bo nie wskazała żadnej podstawy.
    2. Domyślam się, że na regulaminie studiów, ten jednak odnosi się w zamyśle
    głównie do studiów stacjonarnych. Widać to po niektórych jego zapisach. Domyślam
    się, że do regulaminu odnoszącego się do studiów stacjonarnych dopisano po
    prostu "i niestacjonarnych".
    3. Takie postanowienie regulaminu (do wykonania umowy potrzebna zgoda strony
    trzeciej i w żaden sposób nie umocowanej) jest raczej niezgodne z prawem a na
    pewno nie ma żadnego sensu. W gruncie rzeczy to żałuję, że wspomniałem, że
    jestem już studentem tej uczelnii bo nie połapano się, dano inny numer indeksu,
    zaś jako świadectwo mogłem złożyć odpis oryginału, którego pies mi zeżarł.