  • Data: 2009-02-12 06:41:27
    Temat: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Od: "No Name" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i? Co Ci to da z czysto praktycznego p. widzenia? Satysfakcję po
    > n-latach od wyczerpania procedur administracyjnych? Spodziewasz się, że po
    > telefonie pani z UOKiK dziekan uderzy się ręką w głowie i powie pani Basi
    > z dziekanatu, "cholera, faktycznie to coś nie tak, szybko dzwońcie do
    > nonejma, może go się jeszcze da przeprosić?"

    To co proponujesz nazywa się konformizmem. Nie wnikam co preferujesz, więc
    łaskawie nie wnikaj co ja wybieram.

    Otóż zależy mi na tych studiach a przy tym zdenerwowano mnie raz a porządnie i
    karku tym razem nie zegnę. Sprawę mam zamiar załatwić w ciągu kilku dni i myślę,
    że przemówię do rozsądku.

    Studia te rozpocząłem dla czystej wiedzy i umiejętności. Nie zależy mi na
    dyplomie, a w tym zawodzie pracuję już od kilku lat. Poradzę sobie, bez obawy.

    --
    pzdr