  • Data: 2009-02-12 06:21:30
    Temat: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Od: "No Name" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I pewnie zna, tak jak diler samochodowy wie, że do prowadzenia pojazdu
    > konieczne są uprawnienia a jakoś nikomu chyba nie przychodzi do głowy
    > powiedzenie, że jest nieuczciwy bo sprzedał samochód osobie bez prawka. To
    > jest Twoja sprawa. Mogli przypuszczać, że porzucisz ten drugi kierunek,
    > albo ową zgodę uzyskasz - sam sugerujesz, że w sumie taka zgoda to "no
    > problem". A tu nagle złapali Cię na braku prawka i zaczęły sie pretensje
    > do dilera, że sprzedał Ci samochód.

    Przykro mi, ale analogia całkowicie bezsensowna. Otóż gdyby owy diler próbował
    na podstawie swojego regulaminu (sprzedaż tylko klientom, którzy się spodobają
    jego sekretarce) próbował uznać, że samochodu nie wyda a pieniądze zatrzyma to
    byłaby analogia adekwatna.

    Obudźcie się, to już nie PRL. Studia nie były bezpłatne, za tę usługę
    zapłaciłem, umowa zawarta, tylko wykonania nie ma. W dodatku odmowa wykonania
    uzależniona jest wyłącznie od arbitralnej i niepodważalnej decyzji pracownika
    uczelni, czyli strony umowy.
    --
    pzdr