  • 1. Data: 2004-01-20 08:44:15
    Temat: [OT] Gazeta Prawna z 16go stycznia
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Czy ktos z Was ma przeczytana GP z 16go stycznia?
    Chetnie odkupie. Jestem z Krakowa. Jesli ktos spoza
    Krakowa, moglby mi przeslac, to zaplace takze za
    przesylke, nawet z gory.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Allegro: Leszek.Pawlisz | Krakow | GG 6912

  • 2. Data: 2004-01-20 09:15:26
    Temat: Re: [OT] Gazeta Prawna z 16go stycznia
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Czy ktos z Was ma przeczytana GP z 16go stycznia?
    > Chetnie odkupie. Jestem z Krakowa. Jesli ktos spoza
    > Krakowa, moglby mi przeslac, to zaplace takze za
    > przesylke, nawet z gory.

    To chyba nejlepiej zadzwonic do Biura Obsługi Klienta Wydawnictwa INFOR -
    ustalic, dokonac przelewu, wyslac potwierdzenie i poczekac na gazetke.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 3. Data: 2004-01-20 10:47:14
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> napisał

    > Czy ktos z Was ma przeczytana GP z 16go stycznia?
    > Chetnie odkupie. Jestem z Krakowa.

    A nie prościej pójść do biblioteki uniwersyteckiej i tam przeczytać, co Cię
    interesuje, ewentualnie skopiować na miejscu (gdy ostatnio tam byłem, cena
    była całkiem rozsądna)?
    To chyba najszybsze rozwiązanie.
    Pozdr.
    T.