  • 1. Data: 2004-01-20 07:34:01
    Temat: Ponownie WKU - przepraszam
    Od: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl>

    Witam Grupe,
    dokladnie zapoznalem sie z archiwum i niesteyt nie znalazlem odpowiedzi,
    wiec pozwole sobie zapytac grono kolezenskie pl.soc.prawo :-)

    Wlasnie otrzymalem wezwanie od WKU po odebranie karty powolania.
    List zwykly, nie polecony, ale nie to jest istota mojego problemu
    Pierwsza i niestety ostania komisja lekarska ( jesli chodzi po mnie) odbyla
    sie 6 lat temu i niestety moj stan zdrowia znacznie pogorszyl sie, w tzw
    miedzyczasnie bylem w WKU i pytalem sie co mam teraz zrobiz zeby zmienic kat
    , a Pani siedzaca tam powiedziala ze musze czekac na ponowna komisje - wiec
    czekalem i co - i figa jest bilet :(
    prosze zatem o porade co mam zrobic. normalnie sie zglosic i tam poprosic o
    ponowna komisje czy co?
    Dodam ze w sieprpni zmienil sie moj stan cywilny i jestem juz zonaty - moze
    tu cos da sie zaczepic
    BTW zastanawiam sie jaki pozytek bedzie miala armia z 26 latka.?!?!?

    P OZ D R A W I A M
    Jocker, Clio 1,4 AUTOMAT
    The Best Of Car Audio - Borki 2003
    Second In Car Audio Elbląg 2003
    GG: 1515306
    "Poddajcie się, nie macie wyjścia.
    ...Ty mówisz raz - ja naciskam gaz.
    ...ty mówisz dwa - już mnie nie ma..."

  • 2. Data: 2004-01-20 08:21:25
    Temat: Re: Ponownie WKU - przepraszam
    Od: OCoChodzi <n...@n...pl>

    Jocker Clio 1,4 Gdańsk wrote:

> [...]
    > , a Pani siedzaca tam powiedziala ze musze czekac na ponowna komisje - wiec

    Tak, tak... Oni zawsze tam mowia, ze trzeba czekac. Sciema jakich malo.

    Mnie tez mowili, ze trzeba czekac po przemeldowaniu sie na informacje,
    ze dokumenty z jednego WKU zostaly przeslane do drugiego i dopiero wtedy
    skladac podania o komisje lekarska. Zamiast informacji dostalem telefon
    z policji.

    Tak wiec najlepsze dla Ciebie w tej chwili wyjscie to olanie tego, co
    mowia te glupie biurwy i wyslanie jak najszybciej pisma prosba o
    skierowanie na komisje wraz z zaswiadczeniem lekarskim. Jesli masz tylko
    jeden oryginal, to najlepiej idz z tym do WKU i niech Ci ktos
    podstempluje 'za zgodnosc z oryginalem.' Podbijaja Ci papiery, ze
    przyjeli i czekasz dopiero na kwit.

    Dodatkowo mozesz napisac odwolanie od karty powolania i jako
    uzasadnienie dolaczyc informacje o pogorszonym stanie zdrowia wraz z
    kopia podania o skierowanie na ponowna komisje, ktore wyslales do WKU.

    Wszystko zalatwiaj pisemnie, bo bedziesz mial takie nieprzyjemnosci jak ja.

    --

    OCoChodzi

  • 3. Data: 2004-01-20 08:35:51
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    > BTW zastanawiam sie jaki pozytek bedzie miala armia z 26 latka.?!?!?

    Zaden, a co to ma do rzeczy :-) Jak juz bedziesz pelnil ta "zaszczytna
    funkcje obroncy ojczyzny" to przekonasz sie, ze tam, gdzie zaczyna sie
    wojsko konczy sie logika. W wojsku NIC nie ma sensu. Wiem, bo stracilem
    przez nich pol roku zycia i przelecialo mi kolo nosa mnostwo szans
    zyciowych.
    Migaj sie jak mozesz. Powodzenia!
    Pozdr,
    Leszek

  • 4. Data: 2004-01-20 09:14:50
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl>

    > Migaj sie jak mozesz. Powodzenia!

    DOKŁADNIE! Mnie się udało nie pełnić tej "zaszczytnej funkcji" i wcale mi z
    tym nie jest źle. Przez kilka lat pracowałem legalnie i mieszkałem w innym
    mieście (ale zameldowany na moim stałym adresie). Nie mogąc dostarczyć mi
    żadnego wezwania, ani ustalić (SIC!) mojego miejsca pobytu (szukali mnie
    nawet w Centralnym Rejestrze Osadzonych , czy jak to się tam nazywa, jakby
    nie mogli sprawdzić w ZUSie czy pracuję, a jeśli tak to gdzie),złożyli
    wniosek do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie mnie (bo nie podałem adresu
    tymczasowego, a w miejscu stałego zameldowania nie przebywałem ponad pół
    roku)i wymeldowali mnie. I co? I nic! Wróciłem do domu (zresztą często
    bywałem) na stałe, poszedłem do Urzędu Miejskiego i zameldowałem się
    ponownie.

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 5. Data: 2004-01-20 09:15:15
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wojsko konczy sie logika. W wojsku NIC nie ma sensu. Wiem, bo stracilem
    > przez nich pol roku zycia i przelecialo mi kolo nosa mnostwo szans

    http://www.owojsku.webpark.pl/index.htm

    Powodzenia :)

  • 6. Data: 2004-01-20 11:11:50
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Marcin" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.owojsku.webpark.pl/index.htm

    Trochę cienka strona... Kiedyś widziałem znacznie lepszą, z większą ilością
    informacji i porad, ale - skleroza - nie pamiętam :-(

    Ogólnie sugerowałbym szukać po stronach związanych z ruchami
    pacyfistycznymi, bo ten gość ma jakieś chore podejście:

    "Jeśli tak nie jest w twoim przypadku, jeśli jesteś na utrzymaniu rodziców,
    nie uczysz się, nie masz pracy - NIE UNIKAJ WOJSKA! To po pierwsze może być
    sposób na ułożenie sobie życia a po drugie kto musi służyć ojczyźnie, bronić
    naszych granic, czuwać by dzieci i kobiety mogły spać spokojnie. To jest
    Twój obowiązek wobec ojczyzny, w której żyjesz!"

    (to był cytat z tej strony)

    Jakiś psychiczny - sposób na ułożenie życia... Czuwanie nad dziećmi i
    kobietami... Rany, ale pie*.*nie...

  • 7. Data: 2004-01-20 11:19:12
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    chodzi o procedury odwoławcze.. a nie o sposób na życie bo w wku to mu nie
    powiedzą gdzie się ma odwołać...
    Marcin

    wiadomości news:buj2f8$37a$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2004-01-20 11:39:47
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > Trochę cienka strona... Kiedyś widziałem znacznie lepszą, z większą
    ilością
    > informacji i porad, ale - skleroza - nie pamiętam :-(

    Pacyfistyczna Komenda Uzupelnien.
    Bylo kiedys w necie cos takiego.

    --
    wsw

  • 9. Data: 2004-01-20 16:24:56
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > chodzi o procedury odwoławcze.. a nie o sposób na życie bo w wku
    > to mu nie powiedzą gdzie się ma odwołać...

    Tak, ale ta strona jest dość skąpa, mało jasna i w dodatku dotyczy - z tego
    co widzę - osób z koneksjami tu i tam.

    PS: naucz się cytować poprawnie (polecam lekturę tekstu pod tytułem
    netykieta)

  • 10. Data: 2004-01-20 17:42:47
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Pierwsza i niestety ostania komisja lekarska ( jesli chodzi po mnie) odbyla
    > sie 6 lat temu i niestety moj stan zdrowia znacznie pogorszyl sie,

    podanie o ponowne przebadanie przed komisja lekarska mozesz skladac co 12 m-cy
    wiec spokojnie mozesz to zrobic teraz a jesli dodatkowo masz papiery
    i Twoj stan zdrowia sie pogorszyl to na nic nie czekaj tylko dzialaj.

    odwolaj sie od biletu.
    napisz podanie o ponowne przebadanie przed komisja lekarska.
    dolacz fotokopie dokumentow. oryginalow nigdy im nie dawaj. nigdy.
    wszystko poslij poleconym z potwierdzeniem.

    musza Cie ponownie przebadac i laski nie robia.

    pozdrawiam
    i powodzonka
    marcin