  • 1. Data: 2004-01-20 08:42:35
    Temat: Zameldowanie a WKU
    Od: OCoChodzi <n...@n...pl>

    Wlasciwie to jak prawnie wyglada sprawa zameldowania a WKU? Na pobyt
    staly jestem zameldowany gdzie indziej, natomiast na pobyt czasowy
    dwuletni zameldowany w Warszawie.

    Podczas meldowania sie do ksiazeczki wojskowej wbito mi w rubryke
    Przynaleznosc do Ewidencji pieczatke "Warszawa Wola". Warszawa Wola
    podlega pod WKU Srodmiescie. W zwiazku z tym pisma o ponowna komisje
    lekarska skladam do WKU Srodmiescie. Ostatnio otrzymalem od nich zwrot
    dokumentow z informacja, ze nie widnieje u nich w ewidencji.

    A tymczasem wkrotce mam skladac zeznania na policji, dlaczego nie
    pojawilem sie w jednostce wojskowej.

    Czy ktos wie, o co tu chodzi???

    --

    OCoChodzi

  • 2. Data: 2004-01-20 18:54:49
    Temat: Re: Zameldowanie a WKU
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "OCoChodzi" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    No to masz piękny dowód na to, że się sprawę uregulować. Mając takie pismo
    w ręce nie trudno przekonać sąd, że wcześniej byłeś tam kilkukrotnie i
    ustnie otrzymywałeś równie mądre informacje.