  • 1. Data: 2004-01-20 09:01:37
    Temat: Jeden numer telefonu na całe zycie....
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=992503&type_id=1&or
    der=priority&priority=2-20

    Czytaliscie juz? Czy taki Plus GSM na przyklad ma prawo zazadac za taka
    usluge oplaty w przypadku gdy przenosze sie na przyklad do IDEI ?
    No i bardzo wazne pytanie...czy teraz juz nie bedzie wiadomo tak naprawde do
    jakiej sieci sie dzwoni? Jesli dzwonie na 603 to teraz wiem, ze jest to PLUS
    gsm ale z ustawy wynika, ze w przyszlosci moze to byc rownie dobrze IDEA...?

  • 2. Data: 2004-01-20 11:09:51
    Temat: Re: Jeden numer telefonu na całe zycie....
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Sugeruje stosowanie http://tinyurl.com/

    Powyzszy zlamany link to http://tinyurl.com/34vb7

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 3. Data: 2004-01-20 17:36:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Piwek"
> [...]
    > gsm ale z ustawy wynika, ze w przyszlosci moze to byc rownie dobrze IDEA...?

    cos tak okropnego jak dzwonienie do Idei zamiast Plusa cie nie spotka :-))
    - przeczytaj sam to juz na wstepie dowiesz sie że to dotyczy tylko sieci
    stacjonarnych
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-01-21 09:58:05
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > - przeczytaj sam to juz na wstepie dowiesz sie że to dotyczy tylko sieci
    > stacjonarnych

    Chodzi Ci o okreslenie: "publicznej sieci telefonicznej"? Myslalem, ze sieci
    komorkowe sa rowniez operatorami publicznymi. Myle sie?