    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OFE: Gdzie w pierwszej kolejnosci: ZUS czy pracodawca
    Date: Wed, 07 Jul 2010 13:48:08 -0500

    lukasz wrote:
    > Witam,
    >
    > ostatnio analizowalem sobie wartosci skladek przekazywanych na OFE i
    > porownywalem to co powinno z tym co wplynelo. oprocz 3 miesiecy, ktore
    > weszly w mase upadlosciowa, mam kilka rozbieznosci. nie sa one znaczne,
    > rzedu kilku, kilkunasty groszy na skladke, raz na plus, raz na minus -
    > ale w totalu jestem w plecy :) - i wystpeuja 5 razy w okresie 2 lat.

    nie szkoda ci kasy na papier i znaczek?
    wyjdzie znacznie wiecej niz te roznice.

    zacznij od ofe. Oni zwykle maja gotowe formularze "reklamacji", ktore
    wysyla sie do ZUS.
    pracodawca cie nie interesuje, bo to nie on rozdziela składki.
    Jak ZUS podzielił dobrze, to co przyszlo, to znaczy, że przyszło źle.
    ZUS wtedy i tak sam capnie pracodawce za d..