  • 1. Data: 2008-12-05 00:19:20
    Temat: OC - odszkodowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Mam pytanie - czy firmy oferujace ubezpieczenia OC obowiązuje prawo, ktore
    mowi, ze w razie braku odpowiedzi przez jakis tam czas uznaja roszczenia
    zawarte w pismie?
    Pytam, bo naprawiałem auto z OC sprawcy, w trakcie naprawy napisałem kilka
    pism (mniejsza o to, dlaczego) i w jednym z nich wniosłem roszczenie o
    odszkodowanie zwiazane z niemoznoscia korzystania z auta w czasie naprawy
    (100 zł dziennie).
    No i cisza. Auto naprawione a TU nie raczyło odpowiedziec w zaden sposób. I
    terazsie zastanawiam czy ich poganiac czy moze za jaks czas przypomniec,
    ile sa mi winni.

    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 2. Data: 2008-12-05 08:43:33
    Temat: Re: OC - odszkodowanie
    Od: pete <d...@o...pl>

    A czemu 1000 nie napisałeś? Albo 3 tysiące?
    Rozumiem że podparłeś to pismo jakimiś dowodami wykazującymi 'taki koszt
    utraconych możliwości'. Jeżeli tak to i tak widzę to tylko w sądzie.

  • 3. Data: 2008-12-05 10:32:08
    Od: kuba <j...@g...com>

    Budzik pisze:
> [...]
    > mowi, ze w razie braku odpowiedzi przez jakis tam czas uznaja roszczenia

    Poczytaj sobie ustawę o działalności ubezpieczeniowej - art. 16 i koło tego.

    pozdrawiam
    kuba

  • 4. Data: 2008-12-05 14:34:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A czemu 1000 nie napisałeś? Albo 3 tysiące?
    > Rozumiem że podparłeś to pismo jakimiś dowodami wykazującymi 'taki koszt
    > utraconych możliwości'. Jeżeli tak to i tak widzę to tylko w sądzie.

    100 zł poniewaz potrzebny jest samochód z izoterma.
    Gdyby musieli zaplacic za "utracone mozliwosci" - kwota byłaby wyższa.
    Rozumiem ze twoja odpowiedz ma sugerowac ze nie ma takiego terminu?

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

  • 5. Data: 2008-12-05 14:34:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Poczytaj sobie ustawę o działalności ubezpieczeniowej - art. 16 i koło
    > tego.

    Przeczytane.
    "jezeli w terminach okreslonych w umowie lub ustawie..."
    Sprawa dotyczy OC, wiec pozostaje ustawa, bo ja zadnej umowy z danym
    ubezpieczycielem nie mam.
    W tej konkretnej ustawie nie znalazłem takich unormowan. Wiec w ktorej?

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr