  • 1. Data: 2006-11-14 11:40:20
    Temat: OC i sprzedaż samochodu
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    Witam,

    mam taki problem,

    Sprzedałem samochód, 5-6 misięcy temu.

    Teraz ubezpieczalnia upomina się o kasę, czy ja musiałem wypowiadać umowę?,
    Czy oc chyba przechodzi na kupującego?

    Czy ubezpieczalnia upomina się o kase bo kupujący nie przerejetsrował autka?

    prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2006-11-14 11:44:47
    Temat: Re: OC i sprzedaż samochodu
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    chodzi o 2 ratę.

  • 3. Data: 2006-11-14 12:09:47
    Od: "Koola" <n...@m...pl>

> [...]
    umowę?,
    > Czy oc chyba przechodzi na kupującego?
    >
    > Czy ubezpieczalnia upomina się o kase bo kupujący nie przerejetsrował

    Ubezpieczyciel upomina sie o druga rate bo Ty nie zglosiles mu w odpowiednim
    czasie ze sprzedales samochod.

    pozdr.

  • 4. Data: 2006-11-14 12:21:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > Czy oc chyba przechodzi na kupującego?
    >
    > Czy ubezpieczalnia upomina się o kase bo kupujący nie przerejetsrował autka?

    Zgłosiłes ubezpieczalni sprzedaż auta?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-11-14 12:22:25
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    Ja nie.
    Myślałem ze to problem goscia który kupił je.

    Musiałem zgłosić?

  • 6. Data: 2006-11-14 12:31:31
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Musiałem zgłosić?

    noooooooo :-)

    Jacek

  • 7. Data: 2006-11-14 12:53:04
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > umowę?,

    To ty zawierales umowe na rok i ty masz to opłacic ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 8. Data: 2006-11-14 17:12:03
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:ejcceu$l0i$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Marek* napisał(a):

    > Ja nie.
    > Myślałem ze to problem goscia który kupił je.

    Byłby gdybyś zgłosił sprzedaż do TU, a wcześniej w wydziale komunikacji,
    czy jak je tam zwał. Stąd Ciebie ścigają o drugą ratę, a nie tego co
    kupił. Szybko z umową do wydziału komunikacji, a później do tego TU.
    Może da się jeszcze sprawę odkręcić.

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2006-11-14 18:20:09
    Od: "ktoś" <n...@g...pl>

    wg. przepisów powinieneś zgłosić ubezpieczycielowi sprzedaż samochodu w ciągu
    30 dni od daty transakcji.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-11-14 19:46:12
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Jeżeli wyrejestrowałeś pojazd i masz umowę podbita przez Wydział Komunikacji
    to ja po prostu przedstaw. Obecnie to nabywca deklaruje chęć przedłużenia
    umowy,w terminie max. 30 lub wypowiedzenia. jeżeli jej nie wypowie, z
    automatu przechodzi na niego. Idź z umową do firmy, obojętnie który oddział.

    Pozdro SP