    From: "Rafał Bar" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Date: Thu, 6 Feb 2003 02:05:35 +0100

    "Tiger" <t...@a...net.pl> wrote in message
    news:b1sb4m$pbj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Rafał Bar" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > z jednej strony mi Cię żal - straciłeś kupę kasy
    > a z drugiej strony też mi Cię żal, bo chyba z innego świata jesteś
    > a z trzeciej strony, to takich jak Ty to trzeba by powystrzelać!!! pomyśl
    > trochę, zakładam że nie jesteś osobą bardzo zamożną, i co by było jak byś
    > spowodował groźne obrażenie u innej osoby, albo rozbił S-klasę - to z
    czego
    > byś komuś rentę płacił, czy zwrot kosztów bardzo drogiego leczenia, o
    > S-klasie nie wspominając, przez swoją GŁUPOTĘ!!!! naraził byś siebie i
> [...]
    Uswiadom sobie, ze sa ludzie, ktorzy nie znaja sie na wszystkich dziedzinach
    zycia. Wiedzialem, ze OC jest obowiazkowe, ale skoro mi powiedziano ze jest
    przez miesiac od rejestracji wazne stare i nikt tego nie zanegowal... Takie
    rzeczy powinny jasno powiedziane, bez wertowania dziennika ustaw czy
    sprawdzania na stronach UFG, o ktorym wczesniej nic nie slyszalem bo mnie to
    walilo.