  • Data: 2003-02-06 00:44:53
    Temat: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał Bar" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1s9u9$gn1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczow !

    z jednej strony mi Cię żal - straciłeś kupę kasy
    a z drugiej strony też mi Cię żal, bo chyba z innego świata jesteś
    a z trzeciej strony, to takich jak Ty to trzeba by powystrzelać!!! pomyśl
    trochę, zakładam że nie jesteś osobą bardzo zamożną, i co by było jak byś
    spowodował groźne obrażenie u innej osoby, albo rozbił S-klasę - to z czego
    byś komuś rentę płacił, czy zwrot kosztów bardzo drogiego leczenia, o
    S-klasie nie wspominając, przez swoją GŁUPOTĘ!!!! naraził byś siebie i
    prawdopodobnie swoich bliskich na ruinę finansową i pozostało by się tylko
    powiesić, ech kurwa w tych czsach nie wie, że oc trzeba z momentem
    zarejstrowania wykupić.......

    mimo wszytsko pozdrawiam

    Tiger