  • Data: 2003-02-06 08:48:14
    Temat: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Bar wrote:
    > Witam Szanownych Grupowiczow !

    Troche mnie to dziwi, bo temat czasu na rejestracje oplat OC itp przewija
    sie na grupie srednio raz na tydzien. Jesli ja czytasz to jak mogles byt tak
    nieuswiadomiony ????
    Co do Twojego pomyslu, ze bez OC nie mozesz zarejestrowac samochodu - jest
    OK z tym, ze niewielu agentow (to zalezy od ich kaprycha) zgadza sie na
    podpisanie umowy OC bez twardego DR - przeciez skladajac papiery do WK
    oddajesz dowod poprzedniego wlasciciela a dostajesz tymczasowke a numerami
    probmymi. Mi udalo sie przekonac znajomego agenta i zakupilem OC na probnych
    a agentos pozniej (po otrzymaniu normalnych blach) zmienil dane i przystawil
    na polisie pieczatke z parafa. Wiec da sie tylko trzeba sie postarac.

    Slusznie, ze zaplaciles gapowe i nie ma zmiluj sie. A co by bylo gdybys
    wyslal kogos na tamten swiat ? Moglbys poogladac samochody przez telewizor
    za kratkami - ciesz sie, ze tylko tak sie skonczylo..

    ps.. gwoli informacji dla nastepnych:
    1) od momentu zakupu OC poprzedniego wlasciciela obowiazuje przez 30dni, AC
    przestaje byc wazne (dlatego dobrze jest kupic AC w dniu zakupu - daje sie
    to zrobic na stare blachy poprzedniego wlasciciela1)
    2) czas na zaplacenie podatku (2%) do US to 14 dni kalendarzowych
    3) czas na przerejstrowanie to 30 dni od dnia zawarcia umowy k-s

    Mariusz (Maniek) Milobedzki
    Toyota Camry 3.0 V6 194KM [LPG]
    www.zsp.pcz.pl/~camry/index.htm
    GG: 2220373