    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Fri, 01 Feb 2013 10:34:13 +0100
    <ke39ja$op6$1@usenet.news.interia.pl> <ke3a93$u5h$1@node2.news.atman.pl>
    <51052e8a$1@news.home.net.pl> <ke3g7f$4pm$1@usenet.news.interia.pl>
    <ke3ili$sf1$2@dont-email.me> <51061c8f$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke5il3$1k8$1@node2.news.atman.pl>
    <5106c593$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke6oq6$7ii$2@node2.news.atman.pl>
    <5106fc57$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1301291355190.2080@quad>
    <51084a4e$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke9i41$euv$2@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1301300111270.3716@quad>
    <510a29f1$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <kedcj5$9jf$1@news.task.gda.pl>
    <510ae52e$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <kefori$7es$1@news.task.gda.pl>
    <510b71de$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 01.02.2013 08:42, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Żal ci? Płacisz za to, czy co?

    A nie przepraszam panie palikot, omyłkowo założyłem, że to grupa
    dyskusyjna o realiach, a nie bicie piany na temat imaginacji własnych.

    > Chciałbym egzaminu sensownego, który będzie sprawdzał istotne wiadomości
    > i umiejętności

    Na razie wykazałeś, że te nieistotne są imaginacją twoją i Radosława F.

    > a nie służył szykanowaniu obywateli i dojeniu ich z kasy.

    i nie służy temu. Na B zdałem za 1 razem, na A za drugim (stres mnie
    zjadł i zrobiłem debilny błąd). Na egzaminie na A egzaminator wręcz się
    starał przepchnąć na siłę. Ja bym gościa, co nie umie znaleźć świateł
    mijania w motorze (szukał ich także z tyłu) mając kilkunastoletnie prawo
    jazdy B wywalił od razu na starcie i jeszcze zabrał B (wiem, wiem, nie
    ma niestety takich uprawnień), a on dwa razy mówił ,,niech się pan
    dobrze zastanowi''.

    Większość[1] opowieści o egzaminie to są legendy urbana nakręcane przez
    tych, co nie zdali, a teraz się wstydzą przyznać przed kumplami, że
    palnęli kosmiczną głupotę. Sam byłem świadkiem takiej rozmowy
    telefonicznej po egzaminie wewnętrznym. Gość się wykazał naprawdę
    ambitnym debilizmem a narzeczonej przez telefon pociskał takie farmazony
    na temat pytań, że aż się telefon zaczął topić ze wstydu.

    Jeżeli chodzi o nową teorię, to się nie wypowiem, bo nie znam, ale
    starej żeby nie zdać, to trzeba mieć IQ poniżej kamienia łupanego.

    Generalnie opowieści o paskudnym egzaminie wkładam między bajki, zanim
    nie przedstawisz konkretów.

    ====

    [1] oczywiście w skali całej Polski i dziesiątków egzaminów dziennie w
    każdym z WORD-ów na pewno niejeden przypadek błędu egzaminatora się
    znajdzie albo jakiś wyjątkowo nawiedzony egzaminator, co mu żona akurat
    nie dała i się mści. Ale robienie z tego reguły to czysty żart.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek