  • Data: 2013-02-01 08:49:55
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Że nie są świetnymi kierowcami.

    Hahaha!!!
    O to właśnie chodzi, że egzamin nie sprawdza tego jakim jesteś
    kierowcą.
    Znam przypadek osoby, która kilka lat jeździła bez prawa jazdy.
    Jeździła naprawdę dobrze i bezpiecznie. W końcu, dla świętego spokoju,
    postanowiła uzupełnić tę formalność. I co? Ano oblała. Bo jeździła
    zbyt pewnie, zbyt dynamicznie (mniej więcej tak brzmiał zarzut
    egzaminatora).

    > Albo że mają jakiś problem psychologiczny i się blokują

    Ta, większość kandydatów ma problemy psychologiczne. Istny kraj
    wariatów.
    I nagle po kilkukrotnym zapłaceniu za egzamin problemy cudownie
    znikają.