    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Tue, 29 Jan 2013 20:56:59 +0100

    > Hm... powiadasz, że jak ktoś mówi, że jedzie wzdłuż rzeki
    > to popełnia błąd językowy, skoro ma na myśli drogę biegnącą
    > wzdłuż... wróć, równolegle do rzeki?

    Może to kwestia tego, że ja bym tak nie powiedział i mi to dziwnie brzmi.
    Ale może i masz rację, bo mnie też np. drażnią medialne doniesienia,
    typu: ,,islamiści podłożyli bombę'', bo mi się ,,islamiści'' w mózgu
    jednoznacznie kojarzą ze znawcami islamu, badaczami itp. A wyznawcy
    islamu od zawsze byli dla mnie muzułmanami. No ale sprawdziłem w
    słowniku i faktycznie islamista może również znaczyć wyznawca islamu. A
    jednak wciąż mnie to drażni.

    Pewnie ze wzdłuż jest podobnie. Mój mózg widać działa tak, że wzdłuż
    czegoś automatycznie mi się kojarzy z jechaniem po tym czymś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek