    From: "krysmar" <k...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Sun, 27 Jan 2013 14:05:59 +0100

    wiadomości news:51051e5a$1@news.home.net.pl...

    > Każdy.

    > To tylko mechanizm pomocniczy, niebędący ofertą.

    > Bo? Za trudne?

    Szemrany system, nastawiony na łupienie obywateli z ponownych opłat za
    egzaminy, od nowego roku utajnione 3000 pytań, z którymi nie można się
    nawet zapoznać,
    Polska to dziki kraj pod każdym względem. Skoro twierdzisz, że system jest
    idealny, dlaczego nawet jako pieszy nie czuję się bezpieczny, kierowcy
    wyprzedząja na pasach, znakow drogowych jest więcej niż ozdób choinkowych
    itp itd
    Egzamin nie jest tani, ani łatwy, nie przesadzajmy że dokument do
    prowadzenia auta, to w XXI wieku jak licencja na myśliwca!

    > W dużym mieście wolałbym transport zbiorowy...

    Ja również, ale to jest Polska, a nie Niemcy!
    Tramwaje i autobusy jeżdża jak chcą, musiałbym przesiadać się trzy razy,
    żeby dojechać z jednego końca miasta na drugi, a to raptem 12km, do tego
    ceny wyższę niż za własne paliwo, to ja dziękuje bardzo!

    > Z twojej winy? Zapłacisz wszystko, co zapłacił ubezpieczyciel.

    Ok, a czy wtedy nie jest tak, że nagle wszystko jest droższe, tylko
    dlatego żeby dać mi popalić, bo ubezpieczyciel stwierdzi, że znalazł sobie
    dojną ofiarę?