  • Data: 2005-03-01 16:15:51
    Temat: Re: O adwokatach ciag dalszy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> popełnił 01 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d01pr4$i86$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > No i NIE WRZESZCZ!!! Gdańszczan wkurzysz tymi kapitalikami, i nie
    > tylko.
    > cos ty taki nerwowy spokojnie;-), chyba jestes adwokatem mam nadzieje
    > ze nie diabla;-)

    Dobra, jeszcze raz, ostatni.

    Nie wnikam czy Twoja ocena adwokatów/prawników jest, czy nie jest zasadna.
    Może tak, może nie. Twierdzę tylko, że używasz na poparcie swojej tezy
    /jeszcze raz- nieważne czy słusznej, czy nie/ _słabych_ argumentów.
    Słabych, bo łatwych do obalenia w podanej przez Ciebie postaci.

    Po drugie: nie pisz wszystkiego WIELKIMI literami.

    Trzecie: z prawem mam tyle wspólnego co każdy, którego dotyczy
    i na czyje życie ma wpływ.

    Ba! więcej. Jak u każdego ignoranta pojawia się u mnie naturalna niechęć
    do profesjonalistów w dziedzinie prawa - dziedziny skomplikowanej i trudnej
    do objecia laikowi. "Hidraulików} ze wszystkimi ich śrubsztagami, mufami
    i redukcjami też nie bardzo lubimy ze względu na hermetyczność - chociażby
    przez te magiczne holajzy i gwinthuby.

    Ale nic tak nie szkodzi jak złe argumenty - te wyłuskane nawet w mrowiu
    dobrych prze przeciwników posłużą przeciw Tobie.

    --
    pozdro
    poreba