  • Data: 2005-03-01 22:34:33
    Temat: Re: O adwokatach ciag dalszy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daria wrote:

    > To jest dobry pomysl choc watpie czy sie zgodzi. Tak bardzo sie nie spiesze
    > bo jesli juz minelo 6 lat od amerykanskiego rozwodu to moze minac jeszcze
    > pare miesiecy. Musze znalezc odpowiedniego adwokata. Narazie jestem w szoku..

    No cóż. Efekt tego, że adwokaci siedzą we własnym sosie i nikt ich nie
    potrafi ruszyć.

    > A czy moze byc tak ze w internecie oglasza sie kancelaria adwokacka a to nie
    > adwokaci tylko oszusci?
    Może, ale mało prawdopodobne. Sami adwokaci zjedli by ich żywcem, gdyby
    się to wydało, a wydało by się bardzo szybko.

    My przeciez wyslemy pieniadze poczta.

    w jakim sensie pocztą?

    Zajrzyj jeszcze tu
    http://www.panoramafirm.com.pl/
    jest to lista firm w Polsce

    poszukaj adwokatow, zresztą poradzisz sobie

    zrob sobie liste i dzwon po kolei. Od razu mów ile proponujesz i czy sie
    podejmuja czy nie. Od razu zaproponuj im tez, ze placisz połowę z góry,
    a resztę po, bo "cię nie stać" zapłacić od razu.

    Jak dzwonić dużo i tanio do polski to chyba wiesz?
    http://ilovephonecards.com
    szukaj karty UNC Diamond Cards.
    2 centy za minutę.