    From: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Numer z nekrologiem
    Date: Wed, 28 Aug 2002 11:48:10 +0000 (UTC)

    Tako rzecze Artur Maśląg 'futrzak' :

    > Znalazłoby się parę paragrafów.

    byc moze, nie jestem pewien

    > Zaraz, zaraz - sugerujesz, że każdy może załóżmy opublikować coś
    > takiego, przysłać rachunek z informacją, że jeśli nie chcę to mam
    > zapłacić (milcząca akceptacja) i mieć prawo do roszczeń finansowych
    > wobec mnie? To chyba jakaś paranoja. Ja mam pisać jakieś pisma do
    > nich?

    zalezy jak na to spojrzec.

    Teraz powiedz co bys zrobil

    Do sadu wplywa pozew przeciwko Tobie.

    W nim uzasadnienie:
    zamiesciles nekrolog,
    dostales potwierdzenie zamieszczenia z informacja o mozliwosci usuniecia,
    nie zastrzegles, ze prosisz o usuniecie,
    wiec jestes zobowiazany do zaplaty.

    Jak bys sie bronil?

    Ze to nie Ty - prawda.
    Ze takie samo zostalo zamieszczone w Wyborczej

    Oni na to - przeciez wszystko sie zgadza,
    adres firmy, tresc ogloszenia,
    brak odpowiedzi - oznaczajacy chec utrzymywania nekrologu w nastepnym
    okresie czasu,
    a ze to samo bylo w wyborczej?
    trudno wymagac od rodziny pograzonej w zalobie, zeby wymyslala wciaz nowe
    tresci nekrologu.

    chcesz liczyc w takim wypadku na zrozumienie Sadu dla Twojej sprawy?

    > Coś cię bawi w tej sytuacji?

    rozumiem, ze jest Ci ciezko i ta sprawa wytracila Cie z rownowagi, ale mimo
    wszystko...

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa