  • 11. Data: 2009-12-14 14:01:31
    Temat: Re: Numer rejestracyjny
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pewnie będę stronniczy, ale to wcale nie musi być wykroczenie. Zacznijmy
    od

    nie no pewnie. Inwalida umyslowy to tez inwalida

    Icek

  • 12. Data: 2009-12-14 15:38:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Ale jeśli wybiegali, by zatrzymać przestępcę, a nie
    > było gdzie indziej stanąć ...
    ROTFL
    Ty widziałeś kiedyś pościg za przestępcą? Widziałeś w takiej
    sytuacji akcję z parkowaniem radiowozu?

    A gdyby nawet przyjechali lajcikowo po schwytanego
    złodziejaszka, to i tak parkują na alejkach dojazdowych,
    przed samymi drzwiami, na zakazach. Od tego są uprzywilejowani.
    A inwalida powinien mieć miejsce wolne, no chyba że oni
    uważają sie za inwalidów, to już inna broszka.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-12-14 18:13:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > A inwalida powinien mieć miejsce wolne, no chyba że oni
    > uważają sie za inwalidów, to już inna broszka.

    Wlasnie to jest problem:
    Nikt zlego slowa nie powiedzialby jakby stali przed wejsciem na
    niebieskich migajacych. Nie czyniloby to uprzywilejowania, ale daloby
    wyrazny sygnal, ze "sluzbowo, na statek" (niezaleznie od celu wizyty).
    Sposob zademonstrowany na fotce ma jedna wade: jest przedmiotem
    komentarza takiego jak tu. A ze wiekszosc z nas ma pewne pojecie o
    przestrzeganiu prawa przez tych, ktorzy powinni go strzec, to komentarze
    i podejrzenia sa raczej nieprzychylne.

    MarcinJM

  • 14. Data: 2009-12-14 19:40:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Icek pisze:
    > od
    >
    > nie no pewnie. Inwalida umyslowy to tez inwalida

    Ale to są miejsca dla niepełnosprawnych ruchowo, a nie umysłowo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2009-12-14 22:36:15
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pewnie będę stronniczy, ale to wcale nie musi być wykroczenie. Zacznijmy
    > od tego, że zdaje się (bo ze zdjęcia trudno jednoznacznie wywnioskować)
    > jest jakiś parking pod marketem. Tam zastosowanie przepisów PoRD jest
    > ograniczone, a tabliczka ze znakiem inwalidy jest po prostu prośbą
    > skierowaną do innych kierujących, by tam nie stawali - i tak ją należy
    > postrzegać. Poza tym nie wiemy, z jakiego powodu ten radiowóz tam
    > postawili. Jeśli poszli po frytki, to faktycznie postąpili co najmniej
    > wątpliwie etycznie. Ale jeśli wybiegali, by zatrzymać przestępcę, a nie
> [...]

    Rety, czy jak ja się spieszę do swojej pracy jak policjanci do swojej to nie
    płacę mandatu ?

  • 16. Data: 2009-12-14 22:45:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:hg3u31$qj7$1@inews.gazeta.pl...

    > stad, ze jak sie goni przestepce, to sie tak rowniotenko nie parkuje, bo
    > zwyczajnie nie ma na to czasu

    Ile razy goniłeś przestępcę? No i to zatrzymanie nie musiało być wcale
    połączone z pogonią. Przestępca mógł być już ujęty przez ochronę, a trochę
    głupio ze skutym kajdankami wędrować przez cały parking supermarketu do
    radiowozu pozostawionego gdzieś tam daleko.

  • 17. Data: 2009-12-14 23:14:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Rety, czy jak ja się spieszę do swojej pracy jak policjanci do swojej to
    > nie płacę mandatu ?

    Czemu. Policjant spieszący się do swojej pracy też płaci mandaty.

  • 18. Data: 2009-12-14 23:56:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu. Policjant spieszący się do swojej pracy też płaci mandaty.

    gdzie?

  • 19. Data: 2009-12-15 07:15:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ile razy goniłeś przestępcę?

    raz

    > No i to zatrzymanie nie musiało być wcale połączone z pogonią.

    ale to ty zrobiles zalozenie o pogoni, nie ja

    > "Ale jeśli wybiegali, by zatrzymać przestępcę, a nie było gdzie indziej
    > stanąć ... "

    wiec nie zmieniaj teraz warunkow pierwotnych ;)

  • 20. Data: 2009-12-15 15:36:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > gdzie?

    Przeważnie na poczcie albo w banku. Jakie to ma znaczenie, bo nie wiem, do
    czego dążysz.