  • Data: 2017-03-17 19:57:20
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Do mnie już więcej nie zadzwonili. Gdybym z góry wiedział,
    >że to jakaś firma mająca mi coś do zaoferowania, problemu by
    >nie było i nie usłyszeliby ode mnie żadnego przykrego słowa
    >(chyba że byliby wyjątkowo nachalni).

    Hihi, dzwoni ktos, umawiam sie, dzwonia dzien wczesniej z
    przypomnieniem .. mowie ze nie mam czasu.
    "Ale jak to pan nie ma czasu, pan sie umowil, pan musi przyjsc".
    Odkladam sluchawke .. dzwoni jeszcze raz
    "prosze sie nie rozlaczac jak ja mowie".

    >Sęk w tym, że,
    >jak wspomniałem w jednym z wpisów, mam mocną alergię
    >na różnego rodzaju głuche telefony, szczególnie z nieznanych mi
    >numerów.

    A teraz takich cala masa.
    Czy cos zawodzi na laczach, czy "podniesli wydajnosc" - dzwoni i
    cisza.

    Ale nie trzeba gluchego. Odbieram i slysze:
    "Halo ... Halo ... Halo ... Chcialem zaprosic na ..."
    Wszystko automat.
    I ciekaw jestem - te 3 razy halo to zawsze, czy jakies rozpoznawanie
    czy rozmowca sie odezwal ...

    J.