  • Data: 2017-03-17 19:22:51
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 marca 2017 16:57:55 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Do mnie dzwonili od dwóch dni, a przed chwilą się odezwali. To jakaś
    > strefa relaksu z Tarnowa. Robią w Nowym Sączu w Hotelu IBIS spotkanie 28
    > marca w sprawie jakiś masażerów. Wygrałem jako jeden z 30 z Nowego Sącza
    > odkurzacz (tu poczułem się wyjątkowo), tylko muszę im podać swoje dane
    > osobowe, bo nie wiedzą komu wysłać prezent.
    >
    > Podobno oferta jest tak wyjątkowa, że bez pisemnego zaproszenia nie
    > wpuszczają,jak zaproponowałem, ze może jako ten jeden z 30 szczęśliwców
    > pójdę incognito i odbiorę. Może terrorystów się boją. Pani była
> [...]

    Do mnie już więcej nie zadzwonili. Gdybym z góry wiedział,
    że to jakaś firma mająca mi coś do zaoferowania, problemu by
    nie było i nie usłyszeliby ode mnie żadnego przykrego słowa
    (chyba że byliby wyjątkowo nachalni). Sęk w tym, że,
    jak wspomniałem w jednym z wpisów, mam mocną alergię
    na różnego rodzaju głuche telefony, szczególnie z nieznanych mi
    numerów. Kilka lat temu miałem przeprawę z autentycznym świrem,
    który przez mniej więcej 2 miesiące bombardował mnie dziesiątkami
    sms-ów i telefonów. Gdyby nie wyjaśnienie sytuacji twarzą w twarz
    (znam tego głupola) z użyciem nieparlamentarnego słownictwa
    i na granicy rękoczynów, sprawa trwałaby pewnie o wiele dłużej.