    Subject: Re: Nowy termin.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <o...@t...home>
    <5e4acca0$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@t...home>
    <5e4ae990$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@t...home>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 17 Feb 2020 21:36:06 +0100

    W dniu 2020-02-17 o 20:47, Trefniś pisze:

    > Tak właśnie jest w tej chwili - sędziowie sądów powszechnych są
    > pacynkami "kasty".
    > To dlatego Rzepliński mówił "Trzeba wyrwać KRS sędziom".
    >
    > https://www.rp.pl/Sadownictwo/180829743-Rokita-Prof-
    Rzeplinski-mowil-trzeba-wyrwac-KRS-sedziom.html

    > Sędziowie nie będą zakładnikami Gersdorfów i całej reszty.
    > A nie da się być zakładnikiem co 4 lata kolejnej ekipy rządzącej!
    > Jedynym rozwiązaniem jest niezawisłość.
    > Aż trudno uwierzyć, że tego nie rozumiecie.

    Zgadzam się, że jedynym rozwiązaniem jest niezawisłość,
    ale skąd przypuszczenie czy wiara, że tak się stanie w wyniku tej reformy?
    Przecież to zwykła wymiana kadr. Sędziowie będą zakładnikami innych.
    Aż trudno uwierzyć, że tego nie rozumiesz.
    Ja też nie mam pomysłu jak to osiągnąć.