    Subject: Re: Nowy termin.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <o...@t...home>
    <5e4acca0$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@t...home>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 17 Feb 2020 20:29:20 +0100

    W dniu 2020-02-17 o 19:35, Trefniś pisze:

    > Właśnie dlatego trudno dyskutować, skoro nie rozumiesz rudymentariów.

    Nie zwalaj na nierozgraniętego odbiorcę, tylko podaj jakiś konkret.
    Pytania ponowiłem na końcu.

    > Popatrz - powołujesz SWOICH sędziów i rządzisz 4 lata. Czy oni będą ci
    > wierni także, kiedy wylądujesz w opozycji?

    Być może nie rozumiem wszystkiego w tym temacie, chętnie posłucham
    mądrzejszych, ale nie zakładam w tym wypadku, żeby Ci sędziowie mieli
    jakiś wybór.
    Podstawą jest ich siedzenie w mojej kieszeni a nie moja przynależność
    partyjna.

    Albo w pierdlu - wstawiony
    > tam przez sędziów OPOZYCJI?

    Nie wyobrażam sobie nawet takiej sytuacji tak jak tego, żeby obecna
    władza wsadziła tam np prezesa partii rządzącej. Jak mam władzę
    sądowniczą w kieszeni, to robią to, co im każę. A istnienie czegoś
    takiego jak sędziowie opozycji to juz żart chyba jakiś.
    Wyrugujemy ich i tyle w temacie.

    > A jeśli ZMUSIMY ich do bezpartyjności i zaczniemy ROZLICZAĆ ze zbrodni
    > sądowych - to według ciebie nie spowoduje to ŻADNEJ pozytywnej zmiany w
    > sądownictwie?
    > Jeśli zaczniemy poddawać jurysdykcji jak KAŻDEGO obywatela - to nadal
    > będą kraść w hipermarketach, uwłaszczać się na nieruchomościach
    > bezprawnie kradzionych właścicielom?
    >
    > Jeśli tak właśnie uważasz - to nie chcę marnować czasu na dyskusję z
    > profanem intelektualnym.

    A Ty uważasz, że do tego doprowadzi ta reforma?
    Przecież założenie tej reformy jest zupełnie inne.
    Przecież jak zaczynamy od góry obsadzać aparat wymiaru sprawiedliwości
    swoimi ludźmi,
    to po jakimś czasie zwykły sędzia sądu powszechnego będzie naszą pacynką.
    Gdzie jest gwarancja niezawisłości?
    Na czym opierasz swoją wiarę, że ta reforma spowoduje takie pozytywne
    zmiany?