  • Data: 2007-04-16 09:39:55
    Temat: Re: Nowy katalog dla prawników MECENAS.PL
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.04.2007 Olgierd <n...@o...com> napisał/a:
    > Pytanie czy podlinkowanie do czyjejś bazy danych jest nieuprawnionym
    > korzystaniem z tejże bazy. IMHO nie jest.

    IMHO również nie, ale co do zasady ten zapis ma MZ moc prawną (pomijając
    lekką nieprecyzyjność sformułowań) - zdaje się, że ten fragment dyskusji
    na który odpowiadałem był zewoluował w kierunku pytania Roberta, czego ten
    zapis miałby w zasadzie dotyczyć. No więc MZ sytuacji nieuprawnionego
    korzystania z bazy danych jaką jest tu zbiór rekordów z informacjami
    nt. aktów prawnych.

    --
    Marcin