  • Data: 2011-04-15 09:30:52
    Temat: Re: Nowy DO
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-15 11:12, Hades pisze:

    > Alez nie malkontent. Po prostu w zyciu nie ma niczego za darmo. To zas
    > ze sie tak mowi nie oznacza tego ze tak jest.
    > AM
    > P.S.Do Urzedu Gminy moge dojsc pieszo w jakies ... 6 minut.

    A co mógłbyś w tym czasie zrobić *konstruktywnego*, *pożytecznego*,
    *dochodowego* ? Czego *NIE ZROBISZ*, bo musisz dymać po dowód i to co
    najmniej dwa razy?
    Dowody osobiste są szkodliwym wymysłem totalitarnego państwa służącym
    wyłącznie gnębieniu poddanych.

    Ile jeszcze jest takich urzędniczych wynalazków, że wspomnę choćby
    niedawną zmianę czasu nie mającą żadnego merytorycznego uzasadnienia (w
    epoce oszczędnościowego oświetlenia i kuchenek elektrycznych o mocy 10kW)

    Zabić urzędnika, to nie grzech. To dobry uczynek. Nie ma potrzeby się
    spowiadać (to tak a'propos Świąt)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.