  • 1. Data: 2004-09-29 22:23:46
    Temat: Nowe prawo telekomunikacyjne a usługi VoIP dla ISP
    Od: "Ilawanet" <i...@v...pl>

    Witam

    Jestem tzw ISP - interesuje mnie temat świadczenie lokalnie na rynku usług
    VoIP z połączeniem do telefoni stacjonarnej przy wykorzystaniu innego
    operatora. Jak wygląda to od strony prawnej? Czy muszę mieć koncesję aby
    klient mógł zawrzeć ze mną umowę? Czy jeśli jej nie mam to klient może
    zawrzeć umowę z operatorem który ma a ja będę tylko pośredniczył w
    transmisji sygnału? Czy ktoś ma doświadczenia w tej tematyce?

    Pzdr
    Networker

  • 2. Data: 2004-09-30 00:11:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-30 00:23, Ilawanet rzecze:
    > Jestem tzw ISP - interesuje mnie temat świadczenie lokalnie na rynku usług
    > VoIP z połączeniem do telefoni stacjonarnej przy wykorzystaniu innego

    Nie, nie musisz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 3. Data: 2004-10-02 10:32:11
    Od: "Ilawanet" <i...@v...pl>

    > Nie, nie musisz.

    Wielkie dzięki, a czy ktoś może wskazać jakąś konkretną firmę która tak już
    robi? Jak od strony prawa telekomunikacyjnego się konstruuje takie umowy -
    pomiędzy ISP a klientem końcowym a np operatorem telefonii?

    Pzdr
    Networker

  • 4. Data: 2004-10-02 12:16:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-02 12:32, Ilawanet rzecze:
    > Wielkie dzięki, a czy ktoś może wskazać jakąś konkretną firmę która tak już
    > robi? Jak od strony prawa telekomunikacyjnego się konstruuje takie umowy -
    > pomiędzy ISP a klientem końcowym a np operatorem telefonii?

    Zobacz sobie na www.eteria.net

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2004-10-02 12:26:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-02 14:27, Stasio Podróżnik rzecze:
    > spamer warning ...
    > P.S. Czy policja tą PORNO stroną się jeszcze nie zainteresowała ?

    Na mózg Ci coś gościu siadło ?

    zdegustowany
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 6. Data: 2004-10-02 12:27:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Zobacz sobie na www.eteria.net

    spamer warning ...

    P.S. Czy policja tą PORNO stroną się jeszcze nie zainteresowała ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900
    Wejdź i *nakarm głodne dziecko* !=> www.pajacyk.pl/

  • 7. Data: 2004-10-02 12:29:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-02 14:31, Stasio Podróżnik rzecze:
    > O ... jak szybko sygnaturki ci się mienią ... Masz jakiś soft ala
    > KalejdoskopSign ???

    Wystarczy używać mozillę.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 8. Data: 2004-10-02 12:31:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Na mózg Ci coś gościu siadło ?

    O ... jak szybko sygnaturki ci się mienią ... Masz jakiś soft ala
    KalejdoskopSign ???

    > zdegustowany

    A inne są w proszku ...

  • 9. Data: 2004-10-02 12:36:18
    Od: "Ilawanet" <i...@v...pl>

    > Zobacz sobie na www.eteria.net

    Właśnie to obejrzałem, ale to jest jakiś kolejny system rozmów prepaid przez
    internet. A mnie interesuje zupełnie coś innego. Chodzi o zbudowanie sieci
    telefonii stacjonarnej i dotarcie do klientów z tzw "ostatnią milą" - do
    tych którzy nie mają komputerów (i nie chca ich używać - ani kupować drogich
    aparatów VoiP) - podłączanie ich aparatów telefonicznych do mojej sieci
    poprzez konwertery VoIP!

    Pzdr
    Networker

  • 10. Data: 2004-10-02 12:43:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-02 14:36, Ilawanet rzecze:
> [...]
    > aparatów VoiP) - podłączanie ich aparatów telefonicznych do mojej sieci

    My też docieramy do klientów z tzw. "ostatnią milą" i z internetem i z
    telefonią. Do jednych przewodowo, do innych bezprzewodowo.
    Niedługo też będziemy dostarczać telewizję kablową, ale na to już trzeba
    dostać zezwolenie.

    Napisz do mnie na b...@e...pl to Ci prześlę wzór naszej umowy.

    pozdrawiam
    Arek