  • 51. Data: 2013-04-25 10:06:01
    Temat: Re: Nowa ustawa śmieciowa i kilka pytań.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-25 09:54, Marcin N pisze:

    > Mam nadzieję, że wyborcy podziękują za to władzy przy wyborach.

    Wyborcy (przykłady można znaleźć na grupie) już niedługo stracą pamięć i
    będą gardłować, że system musi być utrzymany, bo inaczej
    najbiedniejszych nie będzie stać na wywóz śmieci i będą umierali zadżumieni.

    Winnym "niedomykania się" systemu będą oczywiście oszuści zaniżający
    liczbę lokatorów, produkujący większą ilość śmieci (niżby robili to nie
    płacąc ryczałtem), ot jak to w socjaliźmie - nagle okazuje się, że każdy
    jest jakimś przestępcą.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2013-04-25 10:16:41
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Marcin N wrote:

    > Mam nadzieję, że wyborcy podziękują za to władzy przy wyborach.

    Naiwnyś ;-).

    J.

    www.kontestacja.com

  • 53. Data: 2013-04-25 10:21:42
    Temat: Re: Re: Nowa ustawa śmieciowa i kilka pytań.
    Od: <6...@2...102142.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

> [...]

    Informacja z dzisiaj z UM (paszczą oczywiście): pojemniki i worki zapewni
    firma, która wygra przetarg.
    No to czekam na SIWZ...

    --
    'Tom N'

  • 54. Data: 2013-04-25 10:42:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-25 10:21, (Tom N) pisze:
    > Gotfryd Smolik news w

    > Informacja z dzisiaj z UM (paszczą oczywiście): pojemniki i worki zapewni
    > firma, która wygra przetarg.
    > No to czekam na SIWZ...

    Jakie worki?
    Kupuję swoje ulubione worki 60 litrów. Teraz nie będę mógł ich używać?
    Co na to producenci worków na śmieci?

    Jakie pojemniki? Te, które mam w mieszkaniu pod zlewem?

    --
    MN

  • 55. Data: 2013-04-25 10:53:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-25 09:48, Maruda pisze:

    > Wystarczy popatrzeć na stawki dotychczasowe i przyszłe. Pisałem o tym.
    > W Katowicach:
    > dotychczas: 6,5/os/m
    > od lipca:
    > sortowane: 14
    > niesortowane: 20 zł/os/m
    >
    > Oczywiście śmieci będą trafiać na to samo wysypisko.
    >
    > A więc w skali kraju do rozkradzenia jest 400mln pln licząc z grubsza.
    > Nie liczę łapówek za przetargi na pojemniki.
    >
    > Przekręt dekady?

    Na to wygląda.

    Na razie o sprawie jest cicho. Lawina oburzenia ruszy w lipcu, gdy do
    ludzi dotrze skala podwyżek. Jest kryzys, liczy się każdy grosz.
    Podwyżka o 150 zł rocznie za śmieci odczuje 90% Polaków.

    --
    MN

  • 56. Data: 2013-04-26 07:01:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-04-25 09:54, Marcin N wrote:

    > Mam nadzieję, że wyborcy podziękują za to władzy przy wyborach.

    Tak, a kogo wybiorą?

    Shrek.