  • Data: 2013-04-24 09:32:09
    Temat: Re: Nowa ustawa śmieciowa i kilka pytań.
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-24 09:09, marsel pisze:

    > Część współwłaścicieli chce segregować śmieci a część nie, co wtedy?

    > Bo u mnie zarządcy wybierają dwa sposoby i przekonują do nich
    > właścicieli lokali.
    > 1. Nie ważne co chcą właściciele, nie ma możliwości upilnowania kto
    > segreguje śmieci a kto nie więc trzeba płacić wyższą stawkę za odpady.
    > 2. Nie ważne co chcą właściciele, taniej jest gdy się segreguje odpady,
    > a teraz to już problem burmistrza jak wychwyci tych co nie segregują
    > śmieci. Nie ma odpowiedzialności zbiorowej i Kowalskiego, który
    > segreguje odpady nie można obciążyć wyższą opłatą dlatego że Nowak ich
> [...]

    1° - "nieważne".
    Ad 1. - potwierdzam.
    Ad 2. - Obciążą wspólnotę, bo to wspólnota składa deklaracje i zawiera
    umowy. Przypieprzą taką karę, że wspólnoty migiem przedeklarują się na
    "niesortujące" i tyle będzie z tej "proekologiczności". Jak zawsze, gdy
    (p)osły coś chcą uporządkować.

    > Dwie odmienne i jakże "przyjazne" ludziom koncepcje. :)

    No bo takie-to nasze "przyjazne" państwo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.