  • Data: 2012-08-04 12:49:14
    Temat: Re: Nota obciążeniowa
    Od: asuszek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ale zastanawiam sie dlaczego 100 zł a nie np. 50 zł lub 1000 zł. Na jakiej podstawie
    te koszty są liczone, czy ja tez swoim kontrahentom mogę taką notę wystawić i wycenić
    sobie o tak z nieba ze ponisłam 100 zł kosztów (i ostatni raz bym takiego klienta u
    siebie widziała) Czy napisać pismo skąd ta kwota się wzięła. Bo jak napisałam
    dostałam jedno wezwanie do zapłaty i tyle nawet telefonu żadnego nie było. Czy
    odesłać im tą notę z adnotacją że nie zgadzam się na nią i jej nie zapłacę.