  • 1. Data: 2003-07-31 10:00:03
    Temat: Nota korygujaca....
    Od: "...:: Krzys ::..." <s...@h...pl>

    Mam pewien dylemat w firmie...
    rozchodzi sie o to kto kumu i w jakiej sytuacji moze wystawiac note
    korygujaca
    klarowna jest sytuacja dla mnie jesli ktos nam wystawia fakture z naszymi
    nieaktualnymi
    danymi badz nieprawidlowymi wynikjacymi z naszego nie poinformowanie firmy X
    o zmianie danych itp. wowczas my wystawiamy note...
    jesli natomiast ktos wystawia fakture vat i twierdzi ze nie moze jej zmienic
    w systemie
    ba sa zle dane badz jest zla firma a odbiorca jestesmy towaru my np. nabywca
    jest inny
    to kto koryguje nota? mozan wogole cos takiego zrobic?
    prosze konkretnie o jkis podklad z paragrafami, sadze ze zdecydowanie my
    nie mozemy korygowac nie swoich dokumentow...
    pozdr

  • 2. Data: 2003-07-31 15:04:15
    Temat: Re: Nota korygujaca....
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > prosze konkretnie o jkis podklad z paragrafami, sadze ze zdecydowanie my
    > nie mozemy korygowac nie swoich dokumentow...

    Nie podam ci §§, ale w praktyce wygląda to tak:
    1. otrzymałem od sprzedawcy fakturę w której moje dane są nieprawidłowe
    2. wystawiłem notę korygującą (zmiana danych nabywcy)
    3. wystawca faktury POTWIERDZA tę notę (czyli akceptuje te zmiany)
    4. kopię noty Z PODPISEM SPRZEDAWCY przechowuję razem z fakturą.

    pozdrawiam
    Alek

  • 3. Data: 2003-08-26 14:40:31
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@l...pl>