  • 1. Data: 2003-07-31 08:27:28
    Temat: biuletyn informacji publicznej
    Od: "chudik" <m...@k...wroclaw.pl>

    Witam grupowiczów.
    Mam problem odnośnie biuletynu informacji publicznej. Mianowicie "firma", w
    której jestem "dochodzącym" informatykiem to gminny ośrodek kultury i
    sportu. prawdopodobnie zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej
    z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) musimy takową stronę
    biuletynu stworzyć. Niestety gokis dysponuje wręcz malutkim środkami, które
    nie zaspokajają nawet najpilniejszych potrzeb więc chcemy zrobić to własnymi
    siłami. I tu zaczyna się problem. Nie wiemy jak się do tego zabrać, co
    powinno się na takiej stronie znaleźć dla instytucji takiego typu jak nasza.
    Wyjasnienia w rozporządzeniu są bardzo lakoniczne.
    Może ktoś z Was miał dostęp do takowych informacji lub może widział stronę
    www bip podobnej instytuacji.
    Z góry dziekuję za pomoc.

    Maciek

  • 2. Data: 2003-07-31 11:09:52
    Temat: Re: biuletyn informacji publicznej
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    Hej
    a wiec tak
    wlasciwie wszedzie musi byc to samo
    oczywiscie roznice sa w zaleznosci od tego jaka jest jednostka
    ale wszystkiego mozesz sie dowiedziec na :
    http://www.bip.pl/
    http://www.bip.gov.pl/

    lub tez tam zadac pytanie
    predzej ci odpowiedza i sprecyzuja odpowiedz

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-07-31 13:22:05
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "chudik" <m...@k...wroclaw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyjasnienia w rozporządzeniu są bardzo lakoniczne.
    > Może ktoś z Was miał dostęp do takowych informacji lub może widział stronę

    podlegacie na pewno pod ... no nie znam się na tych terytorialnych
    jednostkach, ale pod burmistrza np. jest taka możliwość, że wystąpicie do
    niego z prośbą i uzasadnieniem, że zw względu na brak środków prosicie o
    umieszczenie was na stronach urzędu gminy. Wwiem, że to jest praktywane
    JO

  • 4. Data: 2003-07-31 20:10:12
    Od: zamsz <z...@w...olsztyn.pl>

    news:bgajqa$nl2$1@absinth.dialog.net.pl chudik:

> [...]
    > bardzo lakoniczne. Może ktoś z Was miał dostęp do takowych
    > informacji lub może widział stronę www bip podobnej instytuacji.

    Informacje publiczne o waszej jednostce powinny sie znalezc w biuletnie
    gminy, ktory juz pewnie istnieje. Nie ma sensu zakladac biuletynu dla
    kazdej podleglej gminie jednostki. Tu masz male FAQ dotyczace BIPu
    http://www.bip.gov.pl/document.asp?id=1 znajdziesz tam m.in. to:

    "Jeżeli pozwalajš na to warunki techniczne i finansowe, jednostki
    podległe samorzšdu terytorialnego powinny tworzyć odrębnš stronš BIP.

    W przypadku kiedy podmiot nie posiada zbyt dużej iloœci informacji do
    opublikowania w zakresie podmiotowej strony BIP dopuszcza się
    rozwišzanie , kiedy nadrzędna jednostka agreguje informacje mniejszych
    podmiotów w zakresie samorzšdu terytorialnego na własnej podmiotowej
    stronie BIP przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich zaleceń dla tych
    jednostek odnoœnie zachowania dostępu autoryzowanego do publikowania
    treœci oraz jej zabezpieczenia i przechowywania, a także pełnej
    statystyki podstron.

    Przyjęcie takiego rozwišzania jest zależne oczywiœcie od zgody
    jednostki nadrzędnej oraz formalnego porozumienia pomiędzy podmiotami."

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 5. Data: 2003-08-01 06:44:29
    Od: "Dziadek" <p...@o...pl>

> [...]
    > niego z prośbą i uzasadnieniem, że zw względu na brak środków prosicie o
    > umieszczenie was na stronach urzędu gminy. Wwiem, że to jest praktywane

    Praktykowane byc może, ale nie zgone z Ustawą o dostępie do informacji
    publicznej. Zapraszam do lektury (Dz. U. Nr 112 poz 1198 - 6 września 2001)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-08-01 09:59:26
    Od: zamsz <z...@w...olsztyn.pl>

    news:bgd294$4tv$1@nemesis.news.tpi.pl Dziadek:

    > Praktykowane byc może, ale nie zgone z Ustawą o dostępie do
    > informacji publicznej. Zapraszam do lektury (Dz. U. Nr 112 poz
    > 1198 - 6 września 2001)

    Zgodne jak najbardziej, zapraszam na strony MSWiA www.mswia.gov.pl,
    znajdziesz tam interpretacje tych przepisow.