    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: No proszę...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <l1Q0K.7010$4c1.4620@fx13.ams1> <t20qsb$uc4$1@gioia.aioe.org>
    <IS41K.19693$sb1.4246@fx11.ams1> <t26gt7$1rfg$1@gioia.aioe.org>
    <1iwc9h5attyju$.15flt4yyyvrk6$.dlg@40tude.net>
    <t26kag$1gfg$1@gioia.aioe.org>
    <hm35f1v3psd.11xvw1u5609wu$.dlg@40tude.net> <t2glaa$5ii$1@gioia.aioe.org>
    <cbzv5m39nvoe.1rakmjwub63lk$.dlg@40tude.net>
    <t2hacd$1jj1$1@gioia.aioe.org>
    <vcgwlotwmbgz$.2foccfrnshqw$.dlg@40tude.net>
    <t2hjhu$3gi$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 5 Apr 2022 16:50:14 +0200

    On Tue, 5 Apr 2022 16:26:06 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > pozytywny wymaz możesz mieć wiele tygodniu po przechorowaniu, bo właśnie
    > tak działa PCR....

    Cos tam powiela, ale chyba jednak to cos trzeba miec.
    Czy choc podłapać z powietrza.

    > nie tylko u niego - przypomnę tą łyżwiarkę polską na olimpiadzie...

    Nie miala, miala, nie miala, miala ... ale w koncu jednak nie miala.
    Biorac pod uwage, ze wielu innych sportowcow nie mialo pozytywnych
    wynikow, to chyba jednak ona cos nosiła.
    Nie mówię, ze wirus, ale jednak cos.
    I co - noszenie przeszło, czy czysty przypadek i statystyka, ze akurat
    dwa pod rzad wyszly negatywnie?

    zowanych-z-powodu-covid-19-to-ostatni-moment-na-zasz
    czepienie/?doing_wp_cron=1649163841.9896709918975830
    078125

    > z tego co mówią lekarze, to w zależności co im było, mogli uśmiercić.
    > Niestety ale pozytywny wynik testu o niczym mnie świadczy - mogło to być
    > cokolwiek, ale jak rozmawiałem z lekarzami, to przy powikłaniach
    > covidowych respirator bardziej szkodzi niż pomaga.

    Tu jednak sugeruja stan taki, ze bez respiratora pacjent kiepsko sobie
    radzil.
    I co - nie podłączać, bo moze przezyje samodzielnie,
    a podłączenie moze mu zaszkodzi ?

    > no to co ze Szwecją?

    Trudno powiedziec, ale sasiednia Norwegia odczula znacznie mniej.

    > mnie też, na dłuższym spotkaniu rodzinnym, bo wirus musi mieć czas -
    > pojedynczy chuch z wirusem zaraża z prawdopodobieństwem 0 (niekoniecznie
    > jest to prawdopodobieństwo zdarzenia niemożliwego).

    A ja akurat nie mialem spotkania rodzinnego.
    Ani innego.

    > no właśnie nie - najpierw robiono test, a jak miałeś pecha i wyszedł
    > dodatni to w wielu wypadkach nici z właściwego leczenia.

    Test PCR trwa pare godzin, watpie, aby pacjenta zostawili bez pomocy
    do czasu wyniku. Tzn takiego pacjenta, ktory wyraznie pomocy
    potrzebuje, zawał jakis, czy wylew.
    Shrek pisal o wylewie, ale to chyba zwykła niewydolność systemu była.

    J.