    Date: Tue, 5 Apr 2022 06:34:17 +0200
    Subject: Re: No proszę...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t1hcqa$1fme$1@gioia.aioe.org> <t1hg2l$131o$1@gioia.aioe.org>
    <t1hgc5$172f$1@gioia.aioe.org> <t1hh4j$1j49$1@gioia.aioe.org>
    <lvY_J.1191821$wLv5.204691@fx13.ams1> <t1hkqm$1dma$1@gioia.aioe.org>
    <MG6%J.1521$sb1.1356@fx11.ams1>
    <623e127d$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Qr%J.1049$4c1.933@fx13.ams1> <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    <6kr0K.18402$f91.9772@fx09.ams1> <t1u76c$o43$1@gioia.aioe.org>
    <Kqz0K.4552$4c1.2785@fx13.ams1> <t1uidg$1j8q$1@gioia.aioe.org>
    <uAM0K.8139$Lc1.5978@fx12.ams1>
    <6243dccf$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <JgR0K.5613$4Og.514@fx08.ams1>
    <6244a567$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <qV41K.19694$sb1.13905@fx11.ams1>
    <62460413$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <9aS1K.6743$4Og.3615@fx08.ams1>
    <6247fc08$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <9S52K.3784$7p1.1214@fx04.ams1>
    <62493d4e$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <omM2K.23612$ep1.8687@fx03.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Myślę, że w wielu miejscach. Generalnie wydaje się, że w większości tzw.
    > krajów rozwinietych rzecz kręciła się w okół dostępności do
    > respiratorów, a patologie w postaci czekania po kilka godzin w karetce
    > nie były zbyt częste.

    Ale ograniczenia dostępności do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej i
    planowych hospitalizacji już nie. Zaczęto leczyć jedną chorobę a inne
    bagatelizować. To musiało miec skutek i jak wychodzi z dany o
    nadmiarowych zgonach potężny. Chyba że ludzie umierali na bezobjawowy
    kowid:P

    > Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że skoro ktoś był sparaliżowany to gdy
    > przyszła powódź to był umarł bo był sparaliżowany, a nie, że się utopił.

    Rozumiem ironię. A co jak się nie utopił tylko zmarł z braku opieki, bo
    wszyscy uciekli a on został?

    > Nie rozumiem Twojego uporu. Można dyskutowac, że, tak jak wcześniej
    > napisałem, część z tego to były testy dodatnie bez istotnego wpływu na
    > wydolność organizmu, ale naprawdę, trudno przyjąć argumentację, że to
    > jest pełny obraż i nikt nie umarł na kowid, a tak jakby linia Twojej
    > argumentacji się kształtuje.

    NIe piszę, że nikt nie umarł na kowid, a jedynie że ciężko podać
    dokładną liczbę. Tak jak napisałem - z jednej strony można liczyć "z
    chorobami współtowarzyszącymi" tylko wtedy spora część umiera tak
    naprawdę na te współtowarzyszące, albo z drugiej strony przyjąć że
    "czysty kowid" to ci co umarli pod respiratorami. Obie definicji będą
    miały swoje uzasadnienie, a liczby będą diametralnie inne.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.