    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: No proszę...
    <t1hcqa$1fme$1@gioia.aioe.org> <t1hg2l$131o$1@gioia.aioe.org>
    <t1hgc5$172f$1@gioia.aioe.org> <t1hh4j$1j49$1@gioia.aioe.org>
    <lvY_J.1191821$wLv5.204691@fx13.ams1> <t1hkqm$1dma$1@gioia.aioe.org>
    <MG6%J.1521$sb1.1356@fx11.ams1>
    <623e127d$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <9Qr%J.1049$4c1.933@fx13.ams1> <t1rhv4$17pj$1@gioia.aioe.org>
    <6kr0K.18402$f91.9772@fx09.ams1> <t1u76c$o43$1@gioia.aioe.org>
    <Kqz0K.4552$4c1.2785@fx13.ams1> <t1uidg$1j8q$1@gioia.aioe.org>
    <uAM0K.8139$Lc1.5978@fx12.ams1> <t20rj9$14id$1@gioia.aioe.org>
    <N%41K.8992$Xa1.5538@fx10.ams1> <t23gm6$4vl$1@gioia.aioe.org>
    <WJe1K.8998$Xa1.1564@fx10.ams1> <t23v7b$m9h$1@gioia.aioe.org>
    Date: Thu, 31 Mar 2022 11:39:18 GMT

    On 2022-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > Poszukaj w podręcznikach medycznych, bo to część systemu odpornościowego
    > - ja wiem, wg neonauki układ odpornościowy to teoria spiskowa i jego
    > istnienie na nowe trzeba udowodnić... Naprawdę?

    No ale ja pytam o konkrety dotyczące kowidu. KO-WI-DU. Czyli jak już nie
    pierwszy raz w tym wątku nie potrafisz podać nic konkretnego poza
    peanami uwielbień dla Pieniążka.

    > Jeśli przeszedł ktoś lekko może nie mieć przeciwciał, albo mieć ich
    > bardzo mało. Po prostu nie były potrzebne, bo infekcja zwalczona została
    > na wcześniejszym etapie. Jeśli przebieg był łagodny może być ich
    > niewiele po prostu i trzeba by badać występowanie przeciwciał metodą
    > ilościową, a nie uproszczonym testem, bo ten ma ustawione po prostu
    > minimalne ilości, jeśli jest mniej, to nie wykaże. Badanie ilościowe
    > jest droższe.

    No rozumiem. Więc jednak są przeciwciała. W tamtej publikacji, którą
    wcześniej cytowałem właśnie porównywano je ilościowo i kiepsko wyszło w
    kwestii porównania z tym co zastano u zaszczepionych.
    https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2201607

    A co tam u dr Pieniążka? Słuchaj, próbuje coś znaleźć na jego temat
    jako, że stwierdziłeś "Tak, tak. Naukowiec przez lata pracujący na
    wysokich stanowiskach w renomowanych instytutach naukowych to
    manipulant..."

    Możesz gdzieś mi wskazać jakie to wysokie stanowiska zajmował? Jego
    miejsca pracy według Linkedinie z czasów nie bycia emerytem:

    1. Centers for Disease Control and Prevention, Jun 1989 - Jun 2013 ? 24 yrs
    1 mo, Microbiologist
    2. State University School of Medicine in New Orleans 1986 - 1989, Visiting
    Professor

    Visiting profesor, to jak jedziesz na inną uczelnię na jakiś czas a na
    swojej możesz być nawet na samym dole drabinki (RF, AP). Jak się jeździ
    jako visiting profesor to się zwykle nie zajmuje, żadnego wysokiego
    stanowiska bo wtedy jest się potrzbnym na własnej uczelni i nie ma się
    na takie rzeczy czasu.

    Owszem pracował w CDC, ale nie mogę znaleźć jako kto. CDC to zasadniczo
    nie jest instytut naukowy. Większość rzeczy, które wypluwa google to
    polskie strony (a dodajmy, ja nie używam polskiego IP) gdzie bryluje w
    rzadowych komisjach kowidowych a wcześniej z jakimiś biskupami.

    Doszukałem się, że jest współautorem ca 120 publikacji z czego jako
    pierwszy autor publikował bardzo sporadycznie (10%? - nie liczyłem
    dokładnie). To nie za dużo jak na taką sławę. Co by Ci dać odpowiednią
    perspektywę, mój były szef z czasów postdoca, żadna tam szycha, żadne
    wysokie stanowiska, szef katedry jednego z uniwerków, ma wszystkich
    publikacji ponad ćwierć tysiąca.

    No to jak to jest z tą renomą dra Pieniążka?

    --
    Marcin