    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: No proszę...
    Date: Tue, 29 Mar 2022 23:26:18 GMT

    On 2022-03-29, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > Przede wszystkim nie rekomendowałbym żadnej dawki takiej osobie - tak
    > zmieniło mi się, jeszcze pół roku temu wydawało mi się, że warto by było
    > 90 letnią osobę szczepić, po nowych odkryciach wiem, że to bardziej może

    Po jakich nowych odkryciach? Nowe odkrycia to przytaczałem ze 2 dni
    temu, że przechorowanie omikrona bez wspomagania szczepień nic w
    zasadzie nie daje w kwestii nabycia odporności.

    > zaszkodzić. Polecam poczytać/posłuchać o tym trochę dra Pieniążka.

    Polecałes mi go wczesniej, zernknąłem wtedy. Nie mam czasu aby
    weryfikować jego twierdzenia, ale styl, w którym się wypowiada jest
    bardzo zblizony do stylu przeróżnych manipulantów, którzy żerują na
    innych osobach. Niestety miałem okazję poznać taki styl dość dobrze bo
    weryfikowałem jakiś czas temu trochę metod/twierdzeń tzw. medycyny
    alternatywnej, której w akcie desperacji chwytają się rodzice chorych
    dzieci. Oczywiście może to być zbieg okoliczności i jest to rozsądna i
    uczciwa osoba.

    > a rekomendowałbym ostrożność i zdrowy styl życia, czyli dokładnie
    > odwrotnie czym raczono nas przez ostatni czas, każąc nosić maski na
    > zewnątrz, zakazując wstępu do lasu, zakazując wizyt w miejscach

    Kretynizm pewnych poczynań, który jak wiadomo ma często podłoże
    polityczne, nie oznacza, że wszystko jest złe i niepotrzebne.

    > gimnastyki itp. Koronawirusy to nic nowego z czym nie mielibyśmy do tej
    > pory do czynienia. Tak, dla niektórych może być takie zarażenie być
    > śmiertelnym, tak jak i zarażenie grypą, a szczególnie źle leczone.

    Jo, i pewnie dlatego smiertelność na koronowirusa w dowolnym co bardziej
    zaludnionym kraju swiata jest nadal 1-2 rzędy wielkości niż dla grypy.
    Zresztą, moja mama, która ma 90++ szczepi się na grypę corocznie. Póki
    się nie szczepia, przechodziła ją zawsze często. Teraz (od ~20 lat) w
    ogóle nie choruje. Nie watpie że dr Pieniązek by ją tu pewnie zebał jak
    mokrą kurę.

    --
    Marcin