  • Data: 2022-03-30 11:04:47
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2022 o 10:27, Kviat napisał:

    > LOL
    > Ty się powołujesz na jakieś badania, które są badaniami do zbadania, bo
    > z tych badań nie można wyciągnąć żadnych wniosków bez badań tych badań...
    > ...ale nie pamiętam jakiegoś linka do tych badań do zbadania.

    > Daj linka.

    > A twoje badania, które dopiero trzeba by zbadać są wiarygodne, bo ty je
    > widziałeś, ale linka zapomniałeś.
    >
    > Ręce opadają.

    Ano opadają, bo albo Tobie, albo Olinowi podawałem, nawet
    komentowaliście. Fakt było to parę miesięcy temu. Na szybko podobne
    badanie (badań było kilka)
    https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.31.2
    1261387v1.full-text
    Chcesz, poszukaj więcej jak masz czas. Ale widzę, że nie rozumiejąc
    podstaw, jak choćby na ile badanie jest reprezentatywne dla
    społeczeństwa, ciężko będzie Tobie pewnie zrozumieć takie informacje.
    Jest to badanie obserwacyjne więc jak napisałem można je traktować jako
    podstawę do kierunku innych badań, ale nie jako prawdę objawioną.

    --
    http://zrzeda.pl