  • Data: 2022-03-26 11:27:45
    Temat: Re: No proszę...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Mar 2022 20:40:05 +0100, nadir wrote:

    > Jak zdiagnozowali, to może i operowali, ale na przykład w "moim"
    > powiatowym szpitalu jedynie potrafili wkładać szpatułki do nosa, a tak
    > się zapalenia wyrostka nie bada i nie diagnozuje.

    No ale co z tymi, co test wirusa przeszli negatywnie,
    albo uskarzaja sie na ostry ból brzucha?

    Ja niedawno odwozilem wujka do szpitala, to na izbie przyjec mowili,
    ze pacjentom na planowe przyjecia robia wymaz dzien wczesniej,
    i przyjmuja lub nie.
    Wujek nie byl planowy, wiec spedzil na izbie 12h czekajac na wynik.
    No ale nie mial ostrych bóli, wiec pretensji nie mam.
    I obiad dostal, bo sie okazuje, ze byl pacjentem IP.

    > Żeby było ciekawiej, to rodzina nie dostawała też zwłok, a jedynie urnę
    > z prochami. Znajdź mądrego, który po kupce prochów stwierdzi na co na
    > prawdę zmarł pacjent.

    To w przypadku kowidowca?
    No coz, szpital krematorium chyba nie ma, to musieli gdzies odwiezc.
    Kremacja zakazonego wirusem wydaje sie uzasadniona.
    Pewnie wszystko zgonie z przepisami, ale materialu do sekcji brak.

    No coz, mam tez inny przypadek. Ciotka zmarła na niewydolnosc płuc.
    Zmarła w domu opieki, odwiedzin to od poł roku nie bylo ...
    covid chyba nikt nie testowal, ale tez nie slyszalem o epidemii w tym
    domu.
    Czyli niewiadoma, ale z racji wieku - śmierc mogla przyjsc w kazdej
    chwili.

    J.