  • Data: 2022-03-26 11:04:37
    Temat: Re: No proszę...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Mar 2022 20:48:13 +0100, n...@o...pl wrote:

    > Tak sądziłem, że ta górka zgonów to spisek lekarzy.

    Spisek jak spisek ... pamietasz sytuacje z koncowki 2020?

    Normalnie u nas umieralo ok 1000 osob dziennie.
    A wtedy 2000. A rzad w komunikat mowil, ze na Covid i choroby
    towarzyszace to ok 500.

    Na GUS to chyba przyjdzie nam poczekac, ale
    https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/i
    ndex.php?title=Excess_mortality_-_statistics#Excess_
    mortality_in_the_European_Union_between_January_2020
    _and_January_2022

    Jest tam i tabelka. Ciekawoski polskie:
    03.20 -0.5%
    09.20 +11%