  • 561. Data: 2023-02-19 21:41:56
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale w wypadku tego mężczyzny on MÓWIŁ, ze się źle czuje. Sądzisz, że
    > osoba w opisanym w podlinkowanym materiale stanie będzie w stanie coś
    > powiedzieć ratującemu?

    Nie zmieniaj temato kłamczuszku. Pisałeś że póki jest akcja serca to AED
    nie zadziała i może zaszkodzić a zadziała dopiero jak serce stanie.

    To jak szczekasz?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 562. Data: 2023-02-19 21:44:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdybyś choć widział wzór protokołu, to byś wiedział, ze piszesz głupoty.

    Zgłoś swoje pretensje do ustawodawcy. Twój protokół nie stanowi podstawy
    prawnej. Tym bardziej, że pewnie znów czegoś w nim nie zrozumiałeś.

    > Jak słuchasz podejrzanego, to czasem w ogóle nie wydajesz postanowienia,
    > tylko ustnie mu zarzut ogłaszasz. Nie zawsze tak można, ale co do zasady
    > można, Podejrzanym ma dokąłdnie wiedzieć, o co jest podejrzany, a nie
    > dlaczego.

    Idź podyskutuj na ten temat z ustawodawcą - nie ze mną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 563. Data: 2023-02-19 21:53:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 20:25, J.F pisze:

    > No ale sam widzisz - to nie tylko jego opinia, bo tak stawiają
    > zarzuty. Choc raczej nie oni - to juz prokurator.

    Nie sądzę - do mediów trafiło kilka takich wybitnych przypadków. Jakby
    to był standard to pewnie częściej byśmy o tym słyszeli. Zresztą sam
    widzisz, że ustawa mówi zupełenie co innego. Trafiło się parę przypadków
    niedorozwiniętcy kulsonów, robert odruchowo zaczął ich bronić, potem
    przecież się nie przyzna do błędu, ot i cała tajemnica.

    Dodaj do tego, że jak kulson potem nie dostał w twarz od przełożonego
    albo zarzutów za przekroczenie uprawnień to mógł wyjść z tego z
    poczuciem że miał rację, tak trzeba i prawo od niego tak wymaga:(

    > No i tu mamy kolejną wersje - ze spytanie to juz przesluchanie.

    Bzdura - przesłuchiwanemu należu przestawić podstawę prawną, pouczyć o
    odpowiedzialnosci za składanie fałszywych zeznań, połuczyć o możliwości
    odmowy w konkretnych przypadkach, zapewnieć tłumacza jak wymagane,
    czynność przeprowadzić w odpowiednich warinkach, zaprotokółować i podpisać.

    > A jak nie wystawi?

    To się go przeniesie do ustrzyk:P

    > A nie mozna do sądu tego oprotestowac?

    Chyba można.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 564. Data: 2023-02-19 21:55:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chętnie pomogę, ale po prostu nie potrafię, bo tu nie ma co wyjaśniać.
    > Przyjeżdżasz. Zaczynasz oględziny i tym samym zaczyna się proces. To nie
    > są czynności sprawdzarce, w których możesz sobie notatkami rozmowy
    > dokumentować. Co mogę Ci jaśniej wytłumaczyć?

    Komu stawiasz zarzuty jak nie ma żadnego konkretnego "śladu"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 565. Data: 2023-02-19 21:57:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 20:29, J.F pisze:

    > Brzmi sensownie.
    > Z drugiej strony - skoro nie przewiduje sie pracy na wysokosciach,
    > to po co.

    No jak znajdą ciało na dachu garażu to co? Nie wejdą bo nie mają papierów?

    > Do kierowania niewatpliwie cos tam ma, ale na górze chyba tez cos
    > potrzebne.

    Standardowe 3m?

    > Ale to podglądanie Lotnych Brygad to było na podnosniku SP ?

    No a jak - na pełnej kurwie - ateki na wozie strażackim;)

    > Na zamowienie Policji :-)

    Pytałem o rzetelną;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 566. Data: 2023-02-19 21:58:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może dlatego policjantów zamiast kulsonów wysłali :-P

    Tam to akurat wybitnie kulsonów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 567. Data: 2023-02-19 21:58:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 21:06:41 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Chętnie pomogę, ale po prostu nie potrafię, bo tu nie ma co wyjaśniać.
    > Przyjeżdżasz. Zaczynasz oględziny i tym samym zaczyna się proces.

    "Postępowanie" miałes na mysli?

    Art. 209. § 1. Jeżeli zachodzi podejrzenie przestępnego spowodowania
    śmierci, przeprowadza się oględziny i otwarcie zwłok.
    § 2. Oględzin zwłok dokonuje prokurator, a w postępowaniu sądowym sąd,
    z udziałem biegłego lekarza, w miarę możności z zakresu medycyny
    sądowej.
    W wypadkach niecierpiących zwłoki oględzin dokonuje Policja z
    obowiązkiem niezwłocznego powiadomienia prokuratora.

    > To nie
    > są czynności sprawdzarce, w których możesz sobie notatkami rozmowy
    > dokumentować. Co mogę Ci jaśniej wytłumaczyć?

    No ok, z ogledzin nalezy sporządzic prokół.
    Ale musisz miec podejrzenie przestępstwa, zeby ogledzin dokonac :-)

    Wiec nie wiem co tam robicie - starajac sie nie patrzec na ciało
    dzwonicie do prokutarora i mowicie, ze lezy tu taki jeden,
    czy oglądacie, ale to sie nie nazywa oględzinami,
    w odróżnieniu od spytania matki, ktore jest juz przesluchaniem.

    A przeciez wypadaloby ciało obejrzec i pomacać, bo moze wymaga pomocy
    i to wasz zasr* obowiązek ... a moze to tylko pijany leży, i co wtedy?

    J.

  • 568. Data: 2023-02-19 22:00:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 21:32, J.F pisze:

    > Moze maja jakies ogolne, zeby faktycznie na dach mogli wejsc,
    > moze dla policjantow sie nie wymaga ...

    Nie doceniasz wagi sprawy - to nie były krawężniki tylko antyterroryści.
    Głupio by było jakby w rzeczywistej akcji nie mogli wejść na dach bo nie
    mają papierów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 569. Data: 2023-02-19 22:14:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Zdroworozsądkowo powinien coś zmienić u pacjenta. Skoro serce bije, to
    > rozumie, że po zadziałaniu przestanie.

    Kto rozumie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 570. Data: 2023-02-19 22:22:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zdroworozsądkowo powinien coś zmienić u pacjenta. Skoro serce bije, to
    > rozumie, że po zadziałaniu przestanie.

    Ty w jakimś konkursie startujesz?

    --
    Shrek