  • 11. Data: 2010-10-27 08:15:14
    Temat: Re: Niższa cena za płatność gotówką
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 12:53:39 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Rabat 1,50zł z 1000zł to se do dupy wsadż :)

    > A jak (legalnie) sprawdzisz, że ktoś nie jest Żydem? ;->

    każe mu ściągnąć gacie? ;)

  • 12. Data: 2010-10-27 18:11:25
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Rabat 1,50zł z 1000zł to se do dupy wsadż :)

    1,5zł to jest zawsze 1,5zł - albo się schylasz albo olewasz. Spojrzenie
    procentowe nie ma sensu.

    zygmunt

  • 13. Data: 2010-11-03 08:58:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Oct 2010, cef wrote:

    > To sam sobie skomplikował sprawę.
    > Może nie wie, że może prościej dla siebie
    > to zorganizować.

    Zastanawiam się co masz na myśli i wymyśleć nie mogę.
    Objaśnisz?

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-11-03 10:29:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zastanawiam się co masz na myśli i wymyśleć nie mogę.
    > Objaśnisz?
    > pzdr, Gotfryd

    Wystawić fakturę na normalną stawkę ze skontem przy
    szybszej zapłacie. Wtedy jeśli klient płaci celowo wcześniej,
    żeby otrzymać ulgę za wcześniejszą wpłatę, to łatwiej będzie z nim
    współpracować
    w dalszej papierkologii, bo ma znizkę (zaznaczam, że nie sprawdzałem w
    przepisach -
    co i kto komu musi obecnie podpisać/odesłać przy korektach - w sumie też
    klient się może wypiąć)
    A jak klient zapłaci po terminie, kiedy było ulgowo, to zostaje stara
    faktura
    i nic nie trzeba robić.
    Wersja opisana przez Yorgi jest wg mnie trudniejsza, bo nie dosyć,
    że papiery do załatwienia, to jeszcze klient musi dopłacić i wtedy
    trudniej przepchnąć taką korektę.

    PS
    Dawałem kiedyś skonto na kilka dni kupującym z Niemiec -
    nigdy nie korzystali (a nawet zamiast płacić 30 dni przeciagali ile mogli,
    więc widać się im nie opłaca).
    Ja przy zakupach tam, zawsze dostaję faktury ze skontem 2-3%
    przy zapłacie do 10 dni i tez nigdy nie korzystałem, więc zakładam,
    że mojej wersji bedzie mniej poprawiania:-)