eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku) › Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
  • Data: 2023-08-07 15:57:30
    Temat: Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F w
    <news:cu2pbb5kw7kb.1xi1i8618mxw1.dlg@40tude.net>:

    > A co to za miejsce? Wjazd z lotniska, droga do wojewody,
    > ze tak czesto trzeba blokować?

    Czyli znowu kurwiu nie czytałeś linkowanych, tylko zadajesz durne pytania!

    > Ale ale - tym razem policjant daje tarczą przepisowy sygnał do
    > zatrzymania, przynajmniej za Borewicza byl prawidłowy,
    > a tu sie nikt nie zatrzymuje ...

    Pięknie się idioto przyznałeś, że po autostradzie to ostatnio jechałeś w
    latach 90 XX wieku

    Zapytaj w dowolnej firmie realizującej prace drogowe na Ax/Sxx jakie
    przepisy obowiązują ich w przypadku np. koszenia trawy lub naprawy barier, i
    dlaczego ich przestrzegają, i dlaczego informacje są odpowiedni wcześniej
    umieszczane, i dlaczego zwężenie następuje sukcesywnie od jakichś min. 500
    metrów...

    > Pierwszy tir mam wrazenie, ze wyrabia, drugi za nim kiepsko, bo jakby
    > drogę zajechał.

    To nie ma nić wspólnego z idiotyzmem, którym sie popisali polucjanci, i
    którym ty emanujesz w każdej swojej pisanianie na tej grupie!

    [ciach idiotyzmy]

    > Zaraz ... holowac ciągnika z naczepą to chyba nie wolno ?

    Znowu spacja przed pytajnikiem!

    I, szanowny IDIOTO, małpom aka polucjantom wolno jak czytamy wszystko!!!

    --
    Tomasz