eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku) › Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
  • Data: 2023-08-08 01:24:54
    Temat: Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2023 o 22:29, J.F pisze:
    > Ja tylko o tym, ze jak jeden z przodu, a kolumna dluga, to tego
    > tylnego jeszcze nie widac ?

    Po pierwsze można radiowozy wpiąć w konwój co powiedzmy 5 samochód. Ale
    to nadal nie rozwiąże problemu, że jedziesz prawy pasem te 120 k/h i
    nagle musisz hamować, bo wyjeżdża uprzywilejowana kolumna. Moim zdaniem
    tam wcześniej powinien być patrol zatrzymujący lizakiem pojazdy. 6 km
    wcześniej jest poprzedni wjazd na autostradę. Wysyłasz radiowóz, który
    sobie podjeżdża te 5,8 km i zatrzymuje się na wyłączonej z ruchu części
    przy zjeździe 200 metrów w wcześniej. W momencie, gdy przez radiotelefon
    otrzymuje sygnał, że kolumna zjeżdża z S9 wystawiają wielki znak
    ograniczenia prędkości do 70 km/h. Wówczas ten drugi patrol na wjeździe
    może zatrzymywać ruch lizakiem i kogutami, a kolumna korzystając z
    wyjazdu, który ma kolejne 300 metrów włącza się do ruchu. Jak się nawet
    jakiś oszołom znajdzie, to ma pół kilometra, by się zorientować, że coś
    jest "nie tak" i zjechać na lewy pas.

    Pomysł, by poprosić obsługę autostrady o pomoc tymi pojazdami z
    błyskającymi strzałkami też nie jest głupi.
    --
    (~) Robert Tomasik