eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"? › Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"?
  • Data: 2007-09-26 08:43:37
    Temat: Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Sep 2007, mvoicem wrote:

    > No widzisz, a o podstawach (nie zabijaj, nie kradnij) słyszę niezależnie
    > od tego czy słucham ;)

    Ale nijak do tego się nie odnosiłem.
    Wychodzi, że ostatnio się czepiam :], ale pisałeś że "nikt Ci
    nie czyta" to tłumaczę że nieprawda, słuchać nie chcesz i tyle :P
    Sprawa czy coś wiesz bo wciskają na siłę jest ortogonalna do
    dostępności drogą radiową.

    > Na pewno nie jest to zjawisko powszechne.

    J.w.
    Piszesz "nie występują".
    Wystąpienie dwu urywków gdziekolwiek i kiedykolwiek kładzie tę tezę
    na łopatki. I owszem, wiem, znowu się czepiam! :)
    Ale "nie występują" <> "nie występują powszechnie".

    > IMHO tak. A do czego zmierzasz?

    Wydawało mi się, że gdzieś tam widziałem jakiś urywek.

    pzdr, Gotfryd