eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"? › Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego naruszanie"?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego
    naruszanie"?
    Date: Tue, 25 Sep 2007 08:47:20 +0200

    On Tue, 25 Sep 2007, Sky wrote:

    > W sensie że za czy że przeciw temu? ;)

    Nie widać? "dokładnie to" oznacza również stosowne zachowanie
    treści "coś z tym zrobić".

    > I co by miało z tego porówania 11 z 5 wynikać?
    > Że się nie da prościej? ;)

    Tyle i *aż* tyle.
    To jest dowód, że prawo *nie musi* być zapisane tak niezrozumiale
    jak jest. Ani zawierać zbędnych ograniczeń - zachęcam do przejrzenia
    dyskusji na .podatki w sprawie faktury dla rady rodziców.

    pzdr, Gotfryd