  • Data: 2007-06-12 11:05:07
    Temat: Re: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.06.2007 Michał Trych <m...@U...pl> napisał/a:
    > pieniedzy, bo jak cos sie zepsulo 3 razy i zawsz padalo to samo to padnie i
    > 4 po gwarancji... sprzedawca oddal tyle ile zaplacilem, chociaz jak pytalem
    > pania w federacji, powiedziala, ze mogl oddac tyle, za ile obecnie mozna
    > nabyc taki produkt, wiec jeszcze zarobilem, bo kupilem nowszy model i

    MZ pani z Federacji nie miała racji już choćby i z tego prostego powodu,
    że sprzedawca nie jest od ustalania relacji cenowej między towarem nabytym
    n-lat temu a obecnie.

    > jeszczd mi zostalo, ale idac po pieniadze wiedzialem ze moge dostac mniej.

    Generalnie, jak się odstępuje od umowy, a na tym polega zwrot towaru za
    gotówkę, to strony zwracają sobie co świadczyły z pominięciem koniecznych
    zmian w zakresie zarządu zwykłego.

    --
    Marcin