  • Data: 2007-06-12 10:32:08
    Temat: Re: Niezgodności towaru z umową po raz kolejny
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to niekoniecznie jest relacja po wartości sprzętu, a często bardziej po
    > kieszeni klienta. 2 lata temu musiał zapłacić 600zł, sądzisz, że dziś są
    > one dla niego warte 1/3 tej kowty?

    Nie wiem czy jest do konca tak jak piszesz... oddalem kiedys urzadzenie do
    naprawy - po raz chyba 3. naprawa trwala tak dlugi, ze poszedlem z kwitkiem
    po podpis i pieczatke, ze po 30 dniach nie ma sprzetu, wolalem zwrot
    pieniedzy, bo jak cos sie zepsulo 3 razy i zawsz padalo to samo to padnie i
    4 po gwarancji... sprzedawca oddal tyle ile zaplacilem, chociaz jak pytalem
    pania w federacji, powiedziala, ze mogl oddac tyle, za ile obecnie mozna
    nabyc taki produkt, wiec jeszcze zarobilem, bo kupilem nowszy model i
    jeszczd mi zostalo, ale idac po pieniadze wiedzialem ze moge dostac mniej.
    pozdrawiam
    michal trych